Jeg skal bruge nogle bannere som bare er vores logo med tilhørende navn. Logoet er et "H" skrevet på en speciel måde og navnet er på 8 bogstaver med en speciel font. Højde ca. 35-50 cm og længde ca. 120-150 cm. Logo leveres som ESP fil. Skriv venligst via PM/mail. |
Banner med logo og navn til brug på messe
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
Er det opsætning og produktion eller kun produktion du søger? mvh Daniel |
|
Mvh, Lars Brink
|
Kristian Deiborg
ROI-hunter for Bodylab
|
Mvh, Lars Brink
Hejsa Kristian, En gennemsnitspris på print/tryk af stofbanner hos mine leverandører i størrelsen: 50x180CM ligger mellem 500 - 600 DKK. Hertil kommer så opsætning, klargøring til tryk mv. Alle priser er excl. moms og fragt. Jeg vil ikke udelukke at print/tryk kan findes billigere - men med de erfarringer jeg har gjort mig på området, så mener jeg der der er en sammenhæng mellem kvalitet og pris. Helt generelt vil jeg sige om trykmarkedet - kig jer RIGTIGT godt for! Der kan være meget store penge at hente, ved at undersøge markedet! I min lille forretning kan jeg berette om kundeopgaver på tryk, der har svinget så meget som 100% fra et trykkeri til et andet - og det er vel at mærke på samme opgave!! Så jeg tør godt sige, at selv om mine kunder betaler K5 Marketing for at håndtere kontakten til leverandørene f.eks. på trykmarkedet, så er de penge godt givet ud! Hav en rigtig god dag og til alle Amino brugerne - tak for et kanont forum! Jeg glæder mig til at deltage endnu mere aktivt i det. |
Jeg lovede en lille anmeldelse efter mit køb: Jeg har fået leveret (personligt!) 5 stk. bannere i presenning ca. 50 x 150 cm (jeg lavede kravet om efter anbefaling fra leverandøren og en snak om holdbarhed, pris etc) med tryk på begge sider. Et logo i blå og navn i sorte bogstaver lavet efter en EPS fil. Desuden 8 elastik-kroge til ophængning. Pris alt incl. (også moms): 3156 kr. Kvalitet: Helt acceptabel til prisen. Små skønhedsfejl som dog ikke bemærkes. Konklusion: Kan klart anbefales til denne type opgave. Leverandør: www.pbtryk.dk |
Mvh, Lars Brink
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)