Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

T-shirt med tryk

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Indlæg ialt: 707
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvide t-shirts med 1-farvet logo på bryst 3000,- + moms

Farvede t-shirts med 1-farvet logo på bryst 3500,- + moms

Fra Ravnkilde | Nørager
Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:57

Jeg var ikke klar over, at et enkelt brysttryk var på tale - jeg havde opfattelsen af at der skulle et rimeligt stort tryk på både mave og ryg.

Vor pris for t-shirts af god kvalitet, med 1 farvet brysttryk er 500 lavere end den pris jeg før angav, nemlig kr. 2995,-

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 20:01

Henrik Degn:

Jeg var ikke klar over, at et enkelt brysttryk var på tale - jeg havde opfattelsen af at der skulle et rimeligt stort tryk på både mave og ryg.

Vor pris for t-shirts af god kvalitet, med 1 farvet brysttryk er 500 lavere end den pris jeg før angav, nemlig kr. 2995,-

Havde også regnet med at der skulle webadresse på ryggen som der blev forespurgt på. Dette er også indregnet i prisen, dog ikke specificeret. Min fejl.

Havde bare forsøgt og specificere logodelen, da der ikke er angivet hvor mange farver der er i.

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 20:15

Tak for jeres henvendelser. Både Martin Olesen og Degn har jo en pris der er til at have med at gøre.

T-shirten skal hverken være hvid eller farvet. Men lysegrå? Altså sådan lidt grumset hvid, hvis i ved hvad jeg snakker om? Der skal forand somsagt være et logo med en enkelt farve (Og farven skal være med den nøjagtige CMYK kode som jeg leverer). Og på bagsiden af t-shirten være en lille webadresse i samme farve som logoet på fronten.

Hvad er prisen?

Fra Rødovre
Tilmeldt 13. Jan 09
Indlæg ialt: 276
Fra  Startenwebshop.dk Skrevet kl. 20:17

*foran - beklager, hard day at the office

Fra Hinnerup
Tilmeldt 26. Oct 05
Skrevet kl. 20:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Martin Falther:

Tak for jeres henvendelser. Både Martin Olesen og Degn har jo en pris der er til at have med at gøre.

T-shirten skal hverken være hvid eller farvet. Men lysegrå? Altså sådan lidt grumset hvid, hvis i ved hvad jeg snakker om? Der skal forand somsagt være et logo med en enkelt farve (Og farven skal være med den nøjagtige CMYK kode som jeg leverer). Og på bagsiden af t-shirten være en lille webadresse i samme farve som logoet på fronten.

Hvad er prisen?

3500,- + moms og levering

Fra Ravnkilde | Nørager
Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 21:00

Det siger jeg også: 3.500,- excl. moms

Fra Århus
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 21:20

Hmmm, nu hvor vi er i gang med t-shirt;

Jeg skal ha' lavet hvidt tryk på 15 sorte t-shirt som jeg selv leverer. Blot en webadresse på ryggen.

Pris, anyone?

Fra Skovlunde
Tilmeldt 27. Nov 05
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 22:07

Hejsa

Til Martin : Kan også klare det til kr. 3.500,- ex.moms men jeg kan også tilbyde dig og komme forbi vores showroom i Herlev og mærke lidt på kvaliteteten. Der er vi fra kl. 8-17.

Til Bjarne : En pris ved en 1 farvet webadresse på 15 t-shirt vil koste kr. 20,- ex.moms pr. stk.

Mvh
Brian

Fra Ravnkilde | Nørager
Tilmeldt 7. Jun 09
Skrevet kl. 22:16

Vi laver også de 15 tryk til 20 kr pr stk.

Vil du mærke kvalitet hos os, ja så er du velkommen i vort showroom i Himmerland kl. 8-17.

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)