Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtig hjælp søges!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 09
Indlæg ialt: 457
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kunne også være det var fordi dit produkt går ind under kategorien toldfrit?

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 15:45

Grænsen er 1200 kr inkl fragt...

Så det er godt nok ik meget du har handlet...

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 15:47

Jeg har fundet fejlen, tror jeg.

Jeg har handlet for langt mere end 1200, men sælgeren har skrevet et lavere beløb på fragtsedlerne? Har det nogen fordel for ham? Og hvordan udbedrer jeg dette?

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 13. May 08
Indlæg ialt: 908
Skrevet kl. 15:58

Så er det vist bare ham der har snydt lidt for at hjælpe dig, hvis du gerne vil kan du nok få det rettet hos skat, tror dog du får en del arbejde ud af det!, kontakt evt. transportfirmaet.

Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Jan 09
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 16:01

Jamen det er vel ulovligt? Og så skal det da helt sikkert rettes.

Er det noget med at jeg skal have fat i en speditør evt.?

Smukke kjoler, festkjoler og toppe...

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 16:02

Elviraogsixten:

Jeg har fundet fejlen, tror jeg.

Jeg har handlet for langt mere end 1200, men sælgeren har skrevet et lavere beløb på fragtsedlerne? Har det nogen fordel for ham? Og hvordan udbedrer jeg dette?

Typisk Asien... Smart fordi så er din told mindre, men mega dumt når dit regnskab skal gøres op, da du har en overførsel til Asien, der ik matcher med din modtagelse. Desuden tjener du fiktivt mere på dine varer, hvilket vil ramme dig selv i sidste ende. Kontakt Skat og få rettet fejlen, for det er dig der hænger på den i sidste ende...

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12858
Skrevet kl. 00:35

Elviraogsixten:

Jeg har lige snakket med TNT. Grunden til at der ikke er sket fortoldning er, at beløbet er under den grænse, for ting der skal fortoldes.

Hvad så med momsen? er det bare min bogholder der ordner det? Og skal der virkelig ikke udfyldes nogle papirer, når beløbet er under grænsen?

Hej

Jeg antager at varerne er købt af et firma?  Er du importørregistreret  hos SKAT?

Det lyder nu noget mærkeligt at varen ikke skal fortoldes, hvor mange penge har du købt for ?

Mvh

Ravn

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)