Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

akupunktur plaster

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg så en reklame for noget MLMfacebook. Det handlede om noget der skulle prelaunches i Norge, og jeg skrev mig ind, pga det var gratis, hvilket det vist stadig er. Der kom så oplysninger på det idag, og det viste sig at være Lifewave. Jeg har aldrig hørt om det før i DK, men kunne godt tænke mig at prøve disse plastre.Jeg har nu 65 mand under mig, men hvordan kommer jeg lige videre herfra? Jeg troede ikke at det var i dk, det vises der ikke på filmen. Hvor mange distributører er der i DK, og er DK åbnet for lifewave???

 

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 23:07
Hvor mange stjerner giver du? :

perpost:

Jeg så en reklame for noget MLM på facebook. Det handlede om noget der skulle prelaunches i Norge, og jeg skrev mig ind, pga det var gratis, hvilket det vist stadig er. Der kom så oplysninger på det idag, og det viste sig at være Lifewave. Jeg har aldrig hørt om det før i DK, men kunne godt tænke mig at prøve disse plastre.Jeg har nu 65 mand under mig, men hvordan kommer jeg lige videre herfra? Jeg troede ikke at det var i dk, det vises der ikke på filmen. Hvor mange distributører er der i DK, og er DK åbnet for lifewave???

Den FACEBOOK reklame har kørt hårdt på i et stykke tid - som "reklamen" angiver handler det om en prelaunch af Norge, så kan ikke lige se hvorfor du stiller spørgsmål omkring Danmark. Nu kan man så absolut intet læse ud af deres reklame-video, så man skal jo åbenbart lad sig pre-registrere for at blive lidt klogere - ganske som du er blevet.... tag da og Google LifeWave... 

Som jeg så lige har gjort for dig:

LifeWave

Der står INTET om skandinaviske markeder - ergo er det sikkert selskabets forsøg på - eller "fremtrædende" distributørers forsøg på at komme ind i Skandinavien via den omtalte pre-launch.

Begrebet "due dilligence" skriger til himlen når man besøger deres website - og selvom de har overlækre TV star Suzanne Somers om ambassadør og eye-catcher, så bør det ikke flytte fokus fra at selskabet bør tage 2-3 år mere på markedet for at skabe grobund og credibility... det fremgår ikke hvornår selskabet er grundlagt, men ifølge et par videoer, så er der ganske vidste folk fra mange lande der byder ind med testimonials... og det er vel udfra devisen "finde et produkt som ikke kan koste ret meget + ret meget at shippe så kan vi komme overalt".

Lasse

 

 

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 23:31
Hvor mange stjerner giver du? :

perpost:

Jeg så en reklame for noget MLM på facebook. Det handlede om noget der skulle prelaunches i Norge, og jeg skrev mig ind, pga det var gratis, hvilket det vist stadig er. Der kom så oplysninger på det idag, og det viste sig at være Lifewave. Jeg har aldrig hørt om det før i DK, men kunne godt tænke mig at prøve disse plastre.Jeg har nu 65 mand under mig, men hvordan kommer jeg lige videre herfra? Jeg troede ikke at det var i dk, det vises der ikke på filmen. Hvor mange distributører er der i DK, og er DK åbnet for lifewave???

Konens zoneterapeut forhandlede plasterne for ca 2 år siden og jeg prøvede også at løbe rundt med dem men kunne ikke mærke noget. (De skal vist sidde helt rigtig hvilket måske var fejlen) Hun er i dag stoppet pga for lidt salg. Hun havde ingen interesse i forretningen men måske har hun et plaster i skuffen. Sig til hvis jeg skal formidle en kontakt.

Tilmeldt 11. Dec 06
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse, efter at have fået det endelige svar på hvad det var, er jeg også igang med at læse om det. Der er mange delte meninger om det. Det jeg egentlig vil vide er, om det er noget værd. Jeg har læst om en som har samme problem som mig, tennis albue, og han fik smerterne væk, siger de. Jeg kunne godt selv tænke mig at prøve det, da jeg har en helveds smerte hver dag. Jeg nægter at fylde mig med smertestillende, da det jo er ren kemikaler.

Keld, du må gerne formidle en kontakt, så jeg kan prøve det af, om det er noget der kan virke på mig.

Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om du fik formidlet en kontakt Perpost. Men ellers kom igen... Jeg er også distributør hos Lifewave... Og de VIRKER. :-) Så du må genre prøve plaster hos mig Smile

Tilmeldt 2. Jul 11
Indlæg ialt: 27
Fra  setyourmind.dk Skrevet kl. 06:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Perpost, vi er cirka 2100 i den gruppe jeg er med i som er dansk startede og hedder zimpal.

Forresten det da helt vild så mange fra OL der har brugt disse små plaster! Det her skal nok blive en redning for rigtig mange.

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tråden er ved at være lidt gammel, mon ikke i får mere ud af at hive fat i folk via en pm...Daniel...Sportsudøvere har brugt plastre i årevis, hvordan kan du se at det er LifeWave's de brugte ;-)

Tilmeldt 2. Jul 11
Indlæg ialt: 27
Fra  setyourmind.dk Skrevet kl. 18:30
Hvor mange stjerner giver du? :

ja tråden er gammel men plastrene har aldrig været mere aktuelle som de er nu.  Har de brugt plastre i årvis? men de normale plastre de bruger er da ikke noget ved at snakke om i nyhederne, så tænker vi på rette spor. Forresten nogle gange kommer der nye vinkler på en sag når den har lagt lidt på køl ;-)

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel: Hvorfor så ikke bruge en af de nye tråde?

Jeg er ikke ekspert i plastre, ved at sportsfolk i mange år har brugt forskellige plastre, men din kommentar omkring OL, har du nogle officielle links til den massive brug ved OL? Du svarer jo ikke på spørgsmålet, som OL seer og sportsseer, så har jeg som sagt set masser af plastre...Og hvad er normale og hvad er ikke normale...Det syntes jeg er en lidt sjov kommentar, ligesom din snak om nyhederne....vi skal måske tænde for TV2news ;-)

Så igen det simple spørgsmål...du nævner OL...Hvordan kan man se at det er LifeWave plastre. 

Tilmeldt 2. Jul 11
Indlæg ialt: 27
Fra  setyourmind.dk Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok beklager det ikke var klart :o)

Jeg hellere ikke ekspert men tror blot man lige skal lægge mærke til at hov den ser lidt anderledes ud, plus virke det ikke underligt at over 300 atleter pludselig kommer til "skade" ( utrolige mange de samme steder?) på deres krop.

Hvordan kan man se at det er LifeWave plastre?

linket viser en fodboldspiller som har et sæt af disse på:http://www.beautyhealthsupply.com/david%20beckham.jpg 

vi kender plastre vi sætter på når vi har slået os. 

her har vi dog ikke tv2 news men PBS som fortæller om disse plastre 

 men mon ikke det kommer ;-)

">

Her er en liste over nogle af de steder de har fået opmærksomhed http://www.lifewave.com/inthenews.asp

Hvad er det for #¤&%&//# noget? se her:

">

Ha en fantastisk dag!

Side 2 ud af 3 (24 indlæg)