Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

akupunktur plaster

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 15. Jun 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Tjek denne side www.lifewave.com/akupunktur

Det er helt vildt hvad disse produkter kan. Kontakt mig for yderliger

Birgit  tlf 22420206

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

birgitirenemadsen:
Det er helt vildt hvad disse produkter kan.

Ja, produktet ser formuftigt ud. Har selv haft fornøjelsen af af prøve dem, da jeg kender flere i udlandet der er distributører.

Held og lykke med projektet.

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

birgitirenemadsen:

Det er helt vildt hvad disse produkter kan. Kontakt mig for yderliger

Hej Birgit...

I "slutningen" tråden om Agel er der livlig dialog omkring netop LifeWave - mest i forhold til produktanprisninger ift. lovgivningen. Uanfægtet af en snak om de to ting, så fortæl hvori din betragtning om hvad "de vildt kan" - fornemmer lidt du ikke har personlige erfaringer med produkter eller har meldinger fra en referencegruppe, som har evalueret produkterne - alternativt egne erfaringer fra andre produkter i samme kategori eller kan anskuelige gøre hvorfor de kan det de "helt vildt" kan.

Hvis ingen af disse faktorer gør sig gældende, så vær uhyre forsigtig med produktanprisninger - du kan sagtens markedsfører produkter som ikke falder ind under de tre kategorier jeg nævnte - men så skal du være sikker på produkter er godkendt for salg i Danmark, således at fremtidige kunder kan drage deres egne erfaringer  - baseret på at de rent faktisk MÅ købe dem / gerne vil evaluere dem udfra det som de bliver stillet i udsigt via godkendte websites - ikke baseret på dine formodninger... ;-)

Når alt dette så er sagt, så god vind med din forretning - der findes mange spændende produkter - deriblandt osse sortimentet fra LifeWave.

Mvh.

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Birgit.

Så starter vi igen... Jeg har kigget på din hjemmeside og kan konkludere, at du forhandler lægemidler! Har I fået produkterne godkendt hos lægemiddelstyrelsen, for jeg kan ikke finde dem på listen over godkendte lægemidler.

Jeg håber dæleme, at der er substans i produkterne, for ellers går det kraftigt udover Network Marketings image, som ikke har det for godt i forvejen.

Hilsen

Anders Petersen

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 18:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders,

Ikke for at forsvare Birgit, men jeg har prøvet disse plastre og der er ingen former for medikamenter der kommer i berøring med huden. Eller er jeg enig med dig. Men jeg tror din konklution er forkert.

Håber forresten du har det godt.

Bedste hilsner, Søren

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Søren.

Med 8 års erfaring indenfor wellness branchen, hvor jeg har arbejdet med både kosttilskud og naturlægemidler, så kan jeg med 100% sikkerhed sige, at I tager fejl. Om produktet skal sluges, sættes på huden eller tøjet, smøres på, proppes op bagi etc. ja, - så er det altså stadig produktet formål, og måden det bliver markedsført på, som er afgørende for produktets kategorisering i Danmark.

Ellers ville markedet jo gå amok! Så kunne jeg lancere nogle nye klistremærker i morgen, som kan få håret til at vokse ud og kurere kræft, hvis man har dem siddende på bagruden af sin bil! Og det er ligegyldigt, hvor meget dokumentation man har for sin påstand! Vil man anprise, at produktet kan forebygge, behandle eller helbrede sygdomme, så ER der tale om et lægemiddel.

Kig nu i bekendtgørelsen for lægemidler samt kosttilskud, så er I ikke i tvivl. Eller endnu bedre! Send denne tråd til lægemiddelstyrelsen for at få deres mening, for så kan jeg love dig for, at der bliver udskrevet bøder til højre og venstre.

Jeg er selv i network marketing, og det er irriterende at folk ikke kender reglerne, for det ødelægger hele branchen. Du ved selv, hvor meget vi arbejder for at højne branchens image, og en tur på forsiden af Ekstrabladet for ulovlig markedsføring af plastre trækker ikke i den rigtige retning! Jeg kan lige set det for mig "Pyramidespil lover guld og grønne skove med ulovlige plastre"!!!

Mentoring for free, som du er en del af, burde sætte sig grundigt ind i reglerne, for det spiller lige så stor en rolle for folks succes!

Med venlig hilsen.

Anders Petersen

Tilmeldt 17. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 19:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen Anders,

Du har såment helt ret i det du skriver. Jeg konkluderede hurtigt på grund af at jeg selv havde prøvet disse plastre. Og ja, vi skal passe på vores branche og højne den, enig.

Jeg kommer lige til at tænke på et afsnit i "Big Al's" sidste nyhedsbrev: http://www.egstrup.com/?p=1016

De bedste hilsner

Søren

MENTORING FOR FREE indenfor MLM & Network Marketing - Lær' Gratis om "Succes Med Farver"

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

egstrup:

 "Big Al's" 

Big Al hedder ikke Big Al uden grund ;-) - og hans historie om det at køre en bil man aldrig har lært at køre er det udmærket synonym for mange forudindtaget holdninger til Network Marketing. 

Og please - lad os nu ikke se plastre på forsiden i den helt forkerte kontekst - for selvom du har god erfaringer med dem Birgit - og osse du Egstrup - så er det klogt at bide mærke i det Anders skriver - og som du nu efterfølgende har konstateret, Egstrup.

Mit råd til LifeWave repræsentanter som oplever andre reps i selskabet der er fremme i bussen med produktanprisninger: Kast dem for selskabets compliance afdeling - det betyder ikke de bliver termineret (med mindre de VIRKELIG har skidt i nælderne), men det betyder at de får en kraftigt indskærpelse fra selskabet. For LifeWave ønsker ikke forsider eller omtale iøvrigt hvor journalister partout forbinder alt det salg de ikke forstår dynamikken i som pyramidespil. 

Lasse

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Tilmeldt 28. Mar 09
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 09:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik en vare prøve fra en som jeg skulle prøve til ondt i ryggen. Der skulle sættes 2 plaster på. Et plus og et minus kunne man kalde det.

Jeg kunne ikke mærke noget så enten er det fup eller også sad det forkert. Fandt ud af man skulle flytte lidt rundt på dem indtil der var effekt.

Måske skulle det have en ny chance.

Hilsen

Keld

---------------------------------------------------------

Sig ikke nej før du ved hvad du siger nej til.

 

www.bricksite.com/no_money

 

Fra Bredevad
Tilmeldt 4. Jul 07
Indlæg ialt: 81
Skrevet kl. 23:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Keld!

Jeg er også distributør af disse plastre fra Lifewave og ja jeg synes at du skulle gå ind på www.lifewave.com/akupunktur og købe dig en pakke med 4 forskellige slags i så du for alvor kan få dem prøvet af.

Hende der har den hjemmeside er en kanon dygtig akupunktør, så du er tryk i hendes hænder.

Der er jo 30 dages fuld returret på produktet, så det er blot portoen du mister hvis de ikke lever op til dine forventninger.

Hvis du kender en forfatter ved navn Suzanne Somers, så skulle du tage og købe hendes sidste bog i rækken af 19 om naturlig helbredelse. I sidste kapitel har hun interewievet David Schmdi der er produktudvikler hos LifeWave og dette kapitel kan du også få på dansk hvis du ønsker det.

Hvis du går ind på dette link fra YouTube: " href="

">
kan du se et interwiev med Suzanne Somers hvor hun fortæller om sin nye bog. Hun er 61 år gammel og har været meget syg, men holdkæft hun holder sig godt.

LifeWave har et produkt der gør at man for en gangs skyld ikke skal rende efter kunderne, det er dem der render efter os.

MVH Mianne

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)