Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil gerne blive bedre til engelsk - Hvem ved hvad & hvor?!

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hun siger, at der ikke er noget galt med skolen som sådan - men hun er
ikke vildt begrejstret for sin lærer - men det er jo vidt forskelligt
fra person til person.

Dog siger hun også, at det ikke skal forståes som at hun ikke ville vælge Studieskolen igen :)

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 22:17
Hej Matt,

vores lokale erhvervscenter i Vejle udbyder jævnligt kurser til virksomheder i samarbejde med et lokalt sprogfirma (små hold, indledende test, rimelige priser). Så vidt jeg kan se holder du til på Sjælland, men du kunne jo prøve at ringe til erhvervscentert i Vejle og måske få en idé til at "fyre op under" dit lokale erhvervscenter.

Vejle Erhvervsudvikling har tlf: 75 82 87 55

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 15:54
Hej Matt

Hvad blev løsningen? Står selv og skal holde et foredrag om 11 mrd. og det ville være rigtig rart at kunne tilmelde sig noget fjernundervisning ellervia skype.

Hvad valgte du?

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:51
Hejsa

Vi lige høre hvordan det står til med at finde noget Engelskundervisning?
Vi står i den situation at vi har en amerikaner som godt kunne trække lidt ekstra arbejde evt. lidt engelskundervisning.
Det skal lige siges at hun på nuværende tidspunkt ikke har papir på at være kvalificeret til at undervise i engelsk, men hun har gennem en årrække undervist i spansk på gymnasie niveau i USA (så det kan også klares hvis det kunne have interesse :). Men hvis der nu skulle vise sig at være massiv interesse så ryger hun lige omkring et online kursus, det er jo ikke fordi der skal alverden til at opkvalificere hende.
I kan bare lige skrive hvis det har nogen interesse, så kan jeg sætte jer i kontakt.
Lige på en sidenote skal det lige siges at hun holder til i Århus, så det vil naturligvis være nemmest hvis det var der undervisningen skulle foregå, men jeg tror da gerne hun rejser lidt hvis hun selvfølgeligt får dække hendes omkostninger i forbindelse her med.

Mvh Peder

Mail: psj@taketwo.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)