Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ejendomme

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 06
Indlæg ialt: 72
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil høre om der er nogle der lever af at sælge ejendomme både i dk og i bla. tyrkiet?(er født i dk men mine forældre er derfra)

-Jeg har ikke den vilde erfaring, men synes det er spændende alt hvad der handler om salg af boligere...

Har ikke tiden til at læse 4år for at blive mægler, men er der nogle der mangler en som vil bruge noget tid på at skubbe mig ind i branchen..    - jeg mangler nogle der vil lære mig det. Mit mål er at hjælpe de fattige en dag. Jeg har en HHX, er 25½, læser lige pt. har arbejde med at gøre rent, gået med post, arbejde i kiosk og været guide.

Venligst skriv til

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:59
Med alle de bolighandler der foregår mellem danskere og tyrkere i Tyrkiet, kunne der sagtens være behov for en form for tolk/guide i Tyrkiet.

Jeg ved ikke om du taler sproget, men det kunne jeg forestille mig var et problem for at ejendomsmæglerne.

Der er nok brug for folk, som kan guide/tolke eller lignende på disse mange besigtigelsesture ned og se på lejligheder. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 15:28
Kære Guccilutti

Nu er det nok 10. gang at du prøver at finde et område hvor du kan bliver rig uden at gøre en indsats.
Der er tonsvis af folk der har prøvet at hjælpe dig, men enten bider du hovedet af dem eller også ignorerer du svarene.

For at deltage på Amino, skal man både give og modtage og du nøjes med det sidste.
Du er naturligvis velkommen på Amino, men du må til at indse at være iværksætter kræver hårdt arbejde og fokus.
Så gør op med dig selv hvad du vil og lad være med at bruge de andre Aminoers ressourcer på dine mere end flygtige og mange "Get rich Fast" ideer.

Dbh Martin

Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:12

Men man må da sige at det ikke skorter på ideer i tøsens hovede :-)

Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 16:14

At fokusere og fastholde er et godt fundament

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)