Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Returvare sælges (Romaskine)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 16:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mattias Skovhøj:

Jeg ved ikke om du forstod, at jeg ikke kan se din shop i Google Chrome? 

Jo den fangede jeg godt.. Men jeg tvivler på det kun er et mindre tal som benytter dette så det må desværre komme ned i prioritetslisten over ting som skal rettes.

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 19:40

Hej Steven

Jeg undskylder at jeg bruger dette indlæg til min forespørgsel, men jeg kan ikke sende en PM.

Jeg er på udkig efter 2 stk. 30kg håndvægte med aftagelige skiver. Har du lyst til at give et tilbud på det - inkl. fragt til Roskilde, så send gerne specifikationerne hurtigst muligt i en PM

Hilsen Morten

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 00:21

Hej.

Det er helt i orden. Jeg er nødt til at tage fat i min leverandør på mandag. Det er ikke noget som jeg har på min normale liste, dog har de mange varer til proffeionel træning også.. Jeg vender lige tilbage mandag. Alternativt kan du bare sende mig en mail :-)

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Skrevet kl. 12:01

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej Steven

Jeg undskylder at jeg bruger dette indlæg til min forespørgsel, men jeg kan ikke sende en PM.

Jeg er på udkig efter 2 stk. 30kg håndvægte med aftagelige skiver. Har du lyst til at give et tilbud på det - inkl. fragt til Roskilde, så send gerne specifikationerne hurtigst muligt i en PM

Hilsen Morten

Hej Morten.
Min leverandør siger at det kan vi desværre ikke hjælpe med. Vi har kun nogle som ikke kan justeres til ca. 650-700kr pr. stk eks. fragt.
Han siger de fleste af de kunder som har en forespørgsel som dig ender med at købe en 150cm stang og bruger begge hænder i stedet..

Beklager jeg ikke kunne være mere behjælpelig :-)

Stadig ingen derude som er interesseret i en Romaskine? Big Smile

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:27

Hej Steven

Ok, men du skal have tak for forsøget :)

Hilsen Morten

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)