Er der nogle herinde der har erfaringer med at udsende nyheder og den slags via sms? Det som jeg har i tankerne er en funktion hvor jeg via en database udvælger hvilke mobilnumre der skal modtage en bestemt besked. Disse numre udvælges ud fra ret avancerede kriterier, så derfor kan der ikke benyttes traditionelle lister, da det ville løbe op i mange hundrede lister. Men altså, når numrene nu er udvalgt, så skal beskeden sendes. Jeg forestiller mig at man kan sende beskeden til 12345678@smsudbyder.dk, og på den måde distribuere beskeden. Hvilke udbydere kender I af den slags services? Og hvad er jeres erfaringer mht. pris? |
SMS push udbyder?
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
|
...og opretter du dig som reseller på 123hotel så får du deres ting en del billigerer. Det kræver ikke noget specielt for at blive reseller. Jeg har en gateway hos dem, så har du spørgsmål, så skriver du bare :) |
Hvilket kriterier skal listerne laves under?? Jeg tilbyder SMS Gateway via e-mail, så hvis du har systemet til og sende beskedden via e-mail kan jeg hjælpe dig. Jeg kan også udvikle et sådant system til dig. Prisen for en SMS Gateway er 95 pr. måned inkl. 100 SMS''er Yderligere SMS: 1000: 595 kr. 2500: 1195 kr. 5000: 2195 kr. 10000: 4995 kr. Du kan maile eller skrive på msn på lasse@hedeby.net |
Jeg vender nok tilbage når vi nærmere har afdækket vores behov. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)