Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

RSS feed tilgængeligt

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Sune er det muligt at tage hele indlægget med og ikke bare forfatter, titel og link?
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Som udgangspunkt er det desværre ikke muligt, og umiddelbart har jeg ikke lige overskudet til at kaste mig ud i det.

Siden henter indlæg fra oversigten på http://www.amino.dk/idealbb/forum.asp?mode=today hvert femte minut, og der vises indholdet af indlægget ikke (et lille uddrag vises dog hvis man tager musen over et link), så det ville kræve at den manuelt gik ind på hvert eneste indlæg og hentede teksten ud. Det vil både være tidskrævende at lave samt give serveren lidt ekstra overarbejde.

Jeg håber du kan bruge det som det er, du er jo kun ét klik fra selve indlægget med de data du får af rss feed''et ;)
Tilmeldt 4. Oct 05
Indlæg ialt: 442
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Ah okay :)

Ja jeg ved godt man kun er et klik væk, men det er fordi jeg har selv en RSS feed input på mit forum og så ville jeg lige teste om man kunne "låne" indlæg som en slags reklame for dette sted(for der er bare så meget god info herinde!!!), men uden selve tekstens body er en titel ikke så intressant i sig selv.

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 17:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Oh okay :) du kunne jo evt. nøjes med at liste overskrifter på nye tråde (udelade kommentarerne), på den måde vil jeg da mene det fortsat virker attraktivt hvis man ser et emne der interesserer en og i så fald kan klikke sig ind - og samtidig slipper du formodentlig for at træde nogen over tæerne, ved at gendistribuere tekster de har skrevet på din webside.
Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Orv... så har jeg sku fået RSS - Det er kraftstejledme da smart:D Tak for linket til amino feed!
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 09:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden virker fint her - prøver du at indskrive den direkte i din RSS reader?
Det er et website du skal gå ind på, og så vælge RSS feeds oppe i menuen til højre, hvor du så kan få genereret en URL.
Tilmeldt 31. Mar 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Siden virker nu. Det var måske min forbindelse :)
Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hehe okay, super :)


Side 2 ud af 2 (19 indlæg)