|
Min umiddelbare holdning er, at brugerbetaling er interessant hvis det kan sikre at jeg undgår unødig støj som f.eks. useriøse brugere (f.eks. via positiv brugerverifikation som QXL) og bannerannoncer. Helt konkret tror jeg at Amino+ (navnet som en anden foreslog) sagtens kan bære en brugerbetaling på f.eks. 500 kroner årligt. Dem der forstår at udnytte mulighederne tjener jo mindst det beløb hver uge på at bruge Amino. Hvad angår navnet er det lidt ligegyldigt, men det er selvfølgelig fornuftigt at dem der ikke har Amino+ medlemsskab ikke føler sig udenfor "fællesskabet" qua det faktum at de ikke er betalende. Derfor tror jeg også at alle skal have adgang til alle fora og jeg tror ikke at gratis adgang til Amino+ events vil være et argument for at blive Amino+ medlem så længe man ikke er bosiddende på Sjælland. Noget værdifuldt for mig som Amino+ medlem kunne være, at vi får et ekspertpanel som kan tage stilling til konkrete problemstillinger som vi Amino'er måtte have - måske stadig i et "åbent" forum så alle kan læse med, .så alle kunne lære noget af både spørgsmål og svar - og det vil måske også med tiden blive et incitament for almindelige brugere at blive Amino+ medlem. |
Frisch:Dvs. flere muligheder for dig til at synliggøre din forretning på Amino, når du er aktiv herinde, nye bedre værktøjer med fokus på at du kan udvikle dit netværk. Relevante tilbud som kan øge væksten i din forretning og sidst men ikke mindst - en amino-debat uden bannerreklamer.
Det her oplæg forstår jeg ikke. Betalingsside for at slippe for udefrakommende reklamer til fordel for Aminoernes egne reklamer, eller hvad?
Er der andre "fordele" ved en ekstra side, som jeg ikke har forstået? Det lader ellers til at siden her er fin nok, den trænger bare til forbedringer. Helle nævnte nogle rigtig gode ting. Jeg har faktisk selv undret mig over, hvad jeg skal bruge netværk og grupper til. (Kan ikke rigtig finde noget vejledning om emnet)
Miriam
Bliv gratis medlem