KAN DET GØRES BEDRE??? Vi oplever en stigende antal besøgende i vores webshop, men salget følger ikke med.... Derfor vil jeg gerne be´ om Jeres forslag/ideer til hvad der kan få en større andel af de besøgende til at gennemføre købet. Jeg kan se at mange af køberne ligger malerierne i kurven, men det virker som om de mangler det sidste for at blive overbevist. Derfor må det spørges: 1) Hvordan virker kommunikationen af forsiden? Forstår man som bruger hvad siden går ud på, både som køber og kunstner? 2) Klik på et maleri.... Hvordan virker opsætningen, er billedet tydeligt nok, er der for meget tekst, fremgår det tydeligt at man har mulighed for at se maleriet online i sit hjem?? 3) Klik på linket "Vejledning" er teksten go´, reglerne gennemskuelige, er der overhovedet nogen som læser de regler mere??? Andet, Say It!!! ![]() WebAdresse www. Maleri-Online.dk Forslag/ris/ros modtages med stor gejst, gåpåmod og entusiasme |
Bedre kommunikation= Mere salg
Hej Notzen Nej, hvor jeg synes, at din hjemmeside er genial. Det har jeg aldrig set, at man kan tage et billede af sin væg og så se maleriet online. Men....når vi har købt billeder hjem til, så er en del af at købe et maleri, at gå rundt på et galleri og se det. Det betyder, at du online skal skabe en købsoplevelse. Det kan eksempelvis være nogle artikler med kunsterne, hvor de fortæller en historie om nogle af billederne. Så hvis jeg eksempelvis har købt et billede hos dig, så kan jeg fortælle en historie om det til nogle af vennerne. Så det bliver specielt. |
Hej Niklas Du bad om det :-) Hvad laver Google reklamerne på dit site? Væk med dem! Jeres købsbetingelser er hårde og jeg forstår dem ikke. Det virker som om jeg skal betale, men ikke kan være sikker på noget som helst. Jeres advokat er glad, jeg jeres kunder er ikke. Jeg bryder mig ikke om den måde indkøbskurven virker. Det skal være mere synligt at der kommer noget i den, lad folk komme over på den ny side når de putter noget i den. Hvad skal i med mit tlf. nummer, det rager ikke jer? Hvad betyder "Hent info" ved siden af Tlf. nummer. Jeg ved det godt, men gør fru hansen? Dankort gebyr, væk med det. Det er sgu for småligt og koster jeg helt sikket salg. Specielt jeres link til om man må det. Skriv i stedet. Kære kunde, jeg ved godt jeg pisser dig af med det gebyr, men forbrugerrådet siger at jeg godt må nappe dig bag i... ;-) Leveringstid på 14 dage, get a life ;-) Hvis jeg taster forkert dankortnummer, er der en stavefejl: De intastede oplysninger er ikke gyldige Dertil vil tydelig adresse og tlf. nummer i bunden af alle sider være godt og i skal bruge nogle blåstemplinger på alle sider: Medlem af brancheforening, samarbejde med Dagbladet Børsen, Kongelig Hofleverandør eller hvad h... i nu kan få fat i. Når alt det er sagt, så gør i det ok. Men med de nævnte ændringer vil i også begynde at sælge noget. Dbh Martin |
Tak for rosen og et godt forslag...Kanon!! Kan godt følge din tankegang om at tilføre mere værdi til købet ved at fortælle en historie.... både om kunstner og køber - forslaget er hermed taget med i godteposen ![]() Er også interesseret i at høre om du prøvede promgrammet... Virker det, så selv hr. og fru danmark kan bruge det?? |
Ja, jeg bad om det - og fik det..... Så´ en er det!! Dine ris er taget til efterretning. Men men, du skriver min kære advokat bør være glad for købsbetingelserne??? Hvilke af reglerne mener du med dette? Hvilke bliver hr og fru hansen stødt over?? Jeg må vist ha´ den pap ;-) Link: http://www.maleri-online.dk/vejledning/kobsbetingelser.php?target=kob Hilsen Semi-jyden, Niklas |
1. Køber erklærer sig ved brug af tjenester/services, eller køb af malerier på Maleri - online.dk, forpligtet og indforstået med de regler, betingelser, procedurer samt anden information, der er nævnt gældende på Maleri - Online.dk.
2. Køber skal være bosiddende i Danmark, samt være fyldt 18 år, for at kunne købe malerier på Maleri - Online.dk
3. Købesummen er den salgspris som står anført ved hvert enkelt maleri + leveringsomkostninger.
4. Køber hæfter for afgivne bud på Maleri - Online.dk.
5. Maleri - Online forbeholder sig ret til at ændre nærværende aftale fra tid til anden, og opsætte nye regler og betingelser, som straks vil træde ikraft.
6. Maleri - Online undersøger ikke på forhånd de malerier som sælger sætter til salg, og kan ikke drages ansvarlig, hvis det efter handlens afslutning, viser sig at sælger ikke selv er den ophavsmæssige kunstner af maleriet.
7. Ved køb er det Dem/køber, der ud fra billed og beskrivelse tilkendegiver at kunne se maleriet på tilfredsstillende måde. Hverken sælger eller Maleri-online kan drages til ansvar for dette. Reklamation som følge af internetfremvisning, beskrivelse og angivelse, tages ikke til følge.
8. Køber må ikke udveksle/oplyse for/efternavn, adresse, Internet adresse, email adresse, tlf. nr. eller anden information som kan gøre det muligt for sælger eller køber at kontakte hinanden, da alle former for salg skal foregå igennem Maleri - Online.
9. Ved at udfylde og godkende bestillingen af det pågældende maleri, giver køber samtidig Maleri - Online ret til at måtte videregive de kontaktoplysninger om køberen til sælger, der skal til for at handelen kan gennmføres.
10. Maleri - Online tager forbehold for fejl og mangler, samt tilfælde af misbrug eller tekniske fejl, og kan annullere en handel såfremt dette skulle ske.
11. De gældende regler, betingelser, procedurer samt anden information som køber er omfattet af, er kun gældende hvis køber handler som privat person. Personer som handler på vegne af virksomheder/foreninger eller lign. bedes kontakte Maleri - Onlines salgsafdeling, for oplysninger vedrørende salg til erhvervsdrivende. |
Uden at virke påståelig vil jeg da lige smide en kommentar til den betingelse: Så vidt jeg ved er der reklamationsret på alle indgåede handler, og endda returret, såfremt der ikke er tale om en serviceydelse eller let fordærvelige varer. Men måske har jeg misforstået konceptet. Sælger din hjemmeside malerier, som hvis jeg købte en brugt cykel på dba.dk (altså - malerier-online.dk er udelukkende formidler), eller har man købt maleriet af en cvr-registreret forhandler? Måske er der også andre regler for malerier - det ved jeg ikke. Men det ser ikke ud til at maleriet er malet specifikt til køber, og dermed er det heller ikke en serviceydelse... Men jeg ved det som sagt ikke... |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
Man kan sige at en af "udfordringerne" ved vores koncept et at vi ikke kender kunstneren, og aldrig ser maleriet, men udelukkende formidler kontakten i form af 3 parts salg. Det er også grunden til at vi i pkt 6 skriver vi ikke vil stå inde for at kunstneren reelt selv har lavet maleriet (købers risiko), og i pkt 7 skriver kunden ikke har mulighed for at klage pga. billedets kvalitet (ikke maleriets). Der vil ofte være en vis farve, lys-forskel når man som kunde ser maleriet på en skærm i forhold til at se det med egne øjne. Vi søger at imødekomme denne "ulempe" ved tydeligt at gøre opmærksom på deres 14 dages returret... |
Hej, Det er voldsomt smarte funktionaliteter med at se maleri på vægfarve og i sin egen stue. Jeg ville helt klart benytte dem såfremt jeg fandt billeder der var spændende. Måske er det ganske enkelt billederne der ikke er gode nok? Hvad med at satse på street-art eller anden kunst eller måske en målgruppe som ikke "skræmmes" af begreber som "nonfigurativ dekorativisme". |
Vi har lige lavet et analyseværktøj, som vi mangler test-virksomheder til. Det vores værktøj kan er, at finde ud af, hvor mange der forlader jeres site allerede på forsiden, samt hvilke undersider de hyppigst forlader. Endvidere kan vi give dig et billede af hvilke søgeord de finder dig på, samt hvorfra dine besøgende kommer mm. Da vi gerne vil prøve værktøjet af vil vi gerne lave sådan en test gratis (gælder også andre der er interesserede). Ring 40903200 for yderligere info. Jesper |