Kære med-Amino Jeg har tidligere haft en plan om at lave et fedt community-site for alle, der var berørt af eller interessrede i krisen (Ja, den har du jo nok hørt om). Men det blev for omfangsrigt, hvis jeg skulle beholde mit gode humør, og derfor har jeg valgt at fokusere på mine andre projekter. www.krisen.dk peger nu på min fritidshobby, men det er altså kun domænet, jeg sælger. Jeg er tidligere blevet kontaktet af en del interessrede, men har først nu taget en beslutning om at sælge det fra. Jeg holder fast i, at prisen er 25.000, og der er et par banker og et revisionsselskab, der er i tænkeboksen. Det er jo et hamrende nemt domæne at markedsføre og få noget hype omkring, så jeg sætter ikke prisen ned for storkapitalen :-) Men jeg vil gerne på ferie i år, så jeg vil i mellemtiden gerne støtte en frisk Amino'er, hvis der er en sådan én, der gerne vil købe det. Derfor sælger jeg det til Amino'er for halv pris - dvs. 12.500, hvoraf de 2.500 går til at støtte afrikanske iværksættere på myc4. Hvem kommer først til mølle? Og held og lykke med iværksætteriet derude. De bedste hilsener Tommy Krabbe - skriv til kontakt@krisen.dk |
www.krisen.dk sælges - halv pris til Aminoer
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Hej med dig :-)
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)