Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alternativ til prohost / f.eks. Scannet.dk

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

A_HH:

Hej alle

tak for svarene - jeg følger stadig tråden med stor interesse.

Holder mig i første omgang til de mere kendte udbydere - simpelthen for at være på den sikre side.

Hvordan dævlens kontakter jeg folk her på forum personligt / via PM - synes ikke lige den funktion er at finde?

Mvh.

Anders

Det er også lidt omstændigt, og det er ikke alle brugere man kan kontakte på den måde (jeg er faktisk ikke helt sikker på, hvorfor), men du skal ind i folks profiler og finde "Skriv en Privat Besked" i listen til venstre, under avataren. (Lige under "Skriv i Gæstebog").  Hos nogle brugere, findes punktet der ikke - og så er man på den :-)

Tilmeldt 26. May 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:19

Hejsa

tak for svaret - så var min anelse rigtig, jeg har nemlig før skrevet disse private beskeder, men har lige pt. ikke kunde finde den hos dem jeg ønskede at kontakte - ærgerligt.

Men mht. Scannet - jeg er da overrasket over at høre at man ikke kan komme i kontakt med dem 24->08, her fornemmer jeg at mange hosts´ har mange nedtider (af naturlige årsager sikkert).

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22

A_HH:
Hvordan dævlens kontakter jeg folk her på forum personligt / via PM - synes ikke lige den funktion er at finde?

Hvis du vil kontakte mig via PM - skal du klikke på mit brugernavn i tråden her. Så kommer du ind på min personlige side - hvor du så i venstre menu kan finde "Skriv privat besked".

Man kan selv bestemme som bruger om man vil have den funktion aktiveret eller deaktiveret. Dette er der nogle der anvender. I tilfælde at det - må du skrive i folk gæstebog. Dette gøres i samme menu som privat besked funktionen!

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 20:29

Hej Thomas

Jeg overvejer da jer, og har allerede en privat løsning hos jer - er der forskel i ydelse, forhold m.v. på erhverv og privat? Jeg er ikke helt oppe at ringe med privatedelen, heller ikke at jeg forventer det!...men tænker jo om oplevelsen kunne være den samme på erhvervsdelen?

Har i egentlig egne servere?

Mulighed for egen SSL?

Support 24//7 hvis nedetid?

Er der nogle forskel i ydelse/oplevelsen på jeres light, medium og Pre? (udover det åbenlyse forbrug m.v.)

Mvh.

Anders

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 20:34

A_HH:

Hejsa

tak for svaret - så var min anelse rigtig, jeg har nemlig før skrevet disse private beskeder, men har lige pt. ikke kunde finde den hos dem jeg ønskede at kontakte - ærgerligt.

Men mht. Scannet - jeg er da overrasket over at høre at man ikke kan komme i kontakt med dem 24->08, her fornemmer jeg at mange hosts´ har mange nedtider (af naturlige årsager sikkert).

Ja, det er også irriterende, at man ikke kan få fat på dem i det tidsrum - men jeg tror ikke, der er vildt mange danske hostingløsninger, der har nattesupport (Jeg kan her tage voldsomt fejl).
Men det undrer også mig - jeg går ud fra, at Scannet har en nattevagt af en art, til at få ting op og stå, der crasher i løbet af natten - men at der ikke findes en e-mailadresse, hvor man kan fejlrapportere eller lignende i de timer, som går til ham forekommer mig også lidt besynderligt.

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 20:48

A_HH:

Hej Thomas

Jeg overvejer da jer, og har allerede en privat løsning hos jer - er der forskel i ydelse, forhold m.v. på erhverv og privat? Jeg er ikke helt oppe at ringe med privatedelen, heller ikke at jeg forventer det!...men tænker jo om oplevelsen kunne være den samme på erhvervsdelen?

Har i egentlig egne servere?

Mulighed for egen SSL?

Support 24//7 hvis nedetid?

Er der nogle forskel i ydelse/oplevelsen på jeres light, medium og Pre? (udover det åbenlyse forbrug m.v.)

Hej Anders,

Vores serverpark er placeret i egne datacentre.

Der er ca. 1/10 del kunder på vores erhvervsservere ift. privat, så jeg tror godt du kan komme op at ringe her ;-)

Forskel på de 3 erhvervsprodukter er plads, trafik og antallet af domæner. Du får mulighed for SSL på dem alle, se evt. http://surftown.dk/sammenlign-webhoteller

Mht. support så kan vi ikke kontaktes 24/7 - men serverne er overvåget døgnet rundt! Vores medarbejdere i Driftsafdelingen har nemlig 24/7 vagt på skift, hvorfor der altid er en Linux og Windows systemadmin standby udenfor normal kontortid.

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 21:03

Hej Thomas

tak for svarene.

Hvornår kan man få fat i jeres driftssupport (tidspunkt) såfremt problemer med hostingen/serveren? (ikke support)

Hvis det ikke er muligt, hvad gør man så?

Mvh.

Anders

Fra Købehavn
Tilmeldt 30. Oct 08
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 21:31

A_HH:

Hvornår kan man få fat i jeres driftssupport (tidspunkt) såfremt problemer med hostingen/serveren? (ikke support)

Hvis det ikke er muligt, hvad gør man så?

Hej igen,

Såfremt der måtte være problemer med hostingen/serverne, så kontaktes supporten. Der findes ikke en direkte kontaktmulighed til selve Driftsafdelingen eller 24/7-vagten. Desuden er der en online server-status, hvor du kan følge oppetiden.

Må jeg spørge hvilken type produkter du sælger i din webshop, og om det både er indland og udland? Det er ift. afdækning af dit behov - for jeg kan evt. skaffe dig en salgskontakt hos Cohaesio (placeret højere oppe i hostingmarkedet og hoster store virksomheder og kommuner - og ejer desuden Surftown) - her kan du få 24/7 driftssupport, men det koster også knaster ift. Surftown ;-)

Tilmeldt 26. May 09
Skrevet kl. 21:43

Hej Thomas

igen tak for svaret - "Superhosting" er absolut ikke nødvendig - jeg står blot med et par ringe oplevelser og er derfor desværre blevet meget obs på support, svartid og oppetid.

Men ved drifsproblemer benytter jeg da bare Amino - du er jo på alligevel ;)

tak for svarene.

Mvh.

Ander

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)