Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad sker der lige for al den blog spam?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 19:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,4 stjerner givet af 7 person

Hvad sker der for at en person har fyldt hele blogoversigten med små spam / reklame indlæg om Christian Senna's nye SEO bog?

Jeg havde den opfattelse at man først kom på oversigten når man havde 500 karmapoint? Spam-indlæggene er den eneste aktivitet fra brugeren, der kun har 39 karma-point eller noget i den stil.

Er det Christian Senna der skriver som Powerpack? Eller hvem er det der har så vildt trang til at promovere en endnu ikke udgivet SEO-bog.

Og så står der gud-hjælpe-mig i hvert indlæg:

Denne blog database er støttet og finanseret af:

SEO ekspert Christian Senna

Hvordan støtter man og finansierer man en blog, der befinder sig på Amino's server?

Jeg ved ikke hvem denne anonyme bruger er, men hvis det er dig Christian Senna, så er du sunket for dybt!

Hvad mener i andre?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 19:46

Og så fik jeg så lige givet Christian Senna lidt link-love på frasen "SEO ekspert"... hmm..

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:26
Gennemsnit 2,8 stjerner givet af 9 person

Ja det er åbenbart blevet lavet om på reglerne så det IKKE kræver de berømte 500 point i karma.

Der er ellers blevet lavet en ny profil udelukkende med det formål at i skulle slippe for at se på den database jeg er i gang med at opbygge.

Denne database som faktisk er en seo ordbog, skulle være et supliment til min egen blog. Igen beklager det er blevet spammet, regnede ikke med det ville blive synligt, det er også derfor jeg er stoppet. 

btw tak for linket

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:30
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Christian Senna:
den database jeg er i gang med at opbygge

Hvis du vil opbygge en database til aminos brugere, så benyt dig af Wikien der er tilegnet formålet. Det du har gang i pt ligner aller mest spam, og et forsøg på at sprede rigtig mange links ud til dig selv. 

De fleste af indlæggene er 5% indhold 95% ren reklame for dig selv.  

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:33
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 8 person

Til de andre flinke amino profiler herinde, så er jeg lige blevet oplyst om at dette kan lavet i en gruppe under wiki funktionen. Så det vil blive flyttet dertil.

Dejlig med noget konstruktivt istedet for bare kritik

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 20:35
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Christian Senna:
så er jeg lige blevet oplyst om at dette kan lavet i en gruppe under wiki funktionen

Det lyder godt, hvis du så samtidig kunne tone lidt ned for reklamen til dine egne sider ville det være perfekt. Så tror jeg rigtig mange kunne få gavn af din viden. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:37
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 6 person

Tak til dig også martin, så først dit indlæg efter jeg havde skrevet mit eget.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 3,4 stjerner givet af 5 person

Martin Tygsen:

Christian Senna:
så er jeg lige blevet oplyst om at dette kan lavet i en gruppe under wiki funktionen

Det lyder godt, hvis du så samtidig kunne tone lidt ned for reklamen til dine egne sider ville det være perfekt. Så tror jeg rigtig mange kunne få gavn af din viden. 

Enig! Personlig ville jeg ALDRIG vælge en ekspert, der har så travlt med hele tiden at gøre opmærksom på sig selv, ved at lave det ene reklame indlæg efter det andet, på den ene eller anden måde, istedet for at bruge tiden på at få lavet noget god SEO!

Men det er jo bare min mening...

Hvis du er så god til dit arbejde så brug tiden på det :) istedet for at bruge så meget tid på at hype dig selv!

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Skrevet kl. 22:50
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 4 person

Så vidt jeg kan se er både brugeren og blogindlæggene slettet nu.. Hvor er det fedt at se så hurtig reaktion! :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:53
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

Du skriver:

så travlt med hele tiden at gøre opmærksom på sig selv, ved at lave det ene reklame indlæg efter det andet, på den ene eller anden måde, istedet for at bruge tiden på at få lavet noget god SEO

Nu er det jeg laver jo rent faktisk en del af god seo, og har mere at gøre med seo en det har at gøre med reklame

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)