NordicCall faxservice giver dig alle dine fax-beskeder direkte på din e-mailadresse - glem alt om besværlige maskiner, og tonsvis af papir! Alle dine fax-beskeder bliver sendt videre som en PDF-fil til din e-mail adresse. Det sker automatisk og lynhurtigt uden at du behøver at vente på den bliver manuelt eksoederet. Når fax-beskeden ligger på din e-mailkonto kan du læse den overalt i verden - uanset hvor du er. - og vi kan sende en SMS til dig, hver gang en fax er gået igennem til din e-mail ![]() Vores pris for fax-service er kr. 99,- pr. måned - til alle Aminoer som bestiller inden 31/08-2006 giver vi 12 måneders abonnement for 8 måneders pris - det er 33 i rabat%. |
Få dine FAX som PDF på mail
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
- 1
Hej! Man kan også benytte systemet til udgående fax. Det foregår ved at du sender en e-mail med faxen, som herefter vil blive sendt til det fax-nummer du har specificeret i mailens emne-linie. Prisen for udgående fax er: Til modtagere i Danmark: kr. 5,- pr. side Til modtagere i udlandet: kr. 9,- pr. side Prisen for abonnement på udgående fax-service er den samme som på indgående, nemlig kr. 99,- pr. måned - og her giver vi også 12 måneders abonnement for 8 måneders pris, til alle Aminoer som bestiller inden 31/08-2006! |
|
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Jeg har tidligere ledt efter en dansk løsning a la den I tilbyder (der findes adskillige udlandske løsninger af den slags og indtil nu ingen danske, men det er I formentlig fuldt ud klar over). Hvad jeg ikke forstår: Hvad skyldes de hamper priser? Umiddelbart virker det billigere at oprette en telefonlinie og placerer sin egen fax på den eller lade en computer/server fange de indkommende beskeder (Microsoft Small Business Server og større serverløsninger har jo funktionen indbygget). Udegående faxbeskeder ret dyre pr. stk - og så er der oven i købet et abonnement, der sammen med abonnementet for indgående fax er langt dyre end en TDC fastnetslinie. Det giver ikke mening IMO. Blot en tankestrø. Tror I får svært ved at sælge skidtet. ![]() |
Et TDC fastnetslinie abb. koster da ellers 119 kroner pr. måned for det billigste? plus hertil skal man betale for oprettelse af linie plus evt. software/hardware, så prisen er da ikke yderst urimelig. Men man kan jo altid finde noget der er billigere i udlandet og sikkert også altid finde nogen der er billigere end nogen, men spørgsmålet er om folk vil gå efter at være de billigste på marked eller yde den bedste service. |
|
Hvis man kan finde ud af at sætte det op er det sinpelt. Det er også nemt og billigere at sætte sin egen exchange server op, de kan købes for 89 kroner hos eks. scannet.dk - hvis du sætter den op selv kan du nemt få 10 gange mere plads og disse konto til den halve pris, men de sælger da vist i store mængder af denne service hos scannet.dk Man skal jo som en alm. forretningsdrivende se på hvad koster det hvis man ikke kan finde ud af at sætte serveren op selv, hvis man skal havde en IT mand til at hjælpe, TDC ud og lave linien, TDC abb m.v. så vil de198 kroner pr. måned nok være givet godt ud. Jeg ville nok vælge at nøjes med at kunne modtage, da jeg yderst sjældent eller faktisk aldrig sender fax. Så er prisen 99 kroner for ubegrænset, det er da billigere end så mange andre steder, men du kan vel altid finde noget billigere i udlandet end i DK. Men skidt nok om det herfra.. |
Dog kun for at modtage fax... Når der skal sendes nasser jeg bare hvor jeg kan :) Lige den billige løsning: Musimi -> GratisSIP... Har dog ikke prøvet Thomas MF''s løsning derfor vil jeg ikke sige den løsning jeg bruger er bedst mht. prisen :) |
Side 1 ud af 1 (9 indlæg)