Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er du single og ønsker et seriøst forhold? Jeg har et tilbud til dig!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har et nystartet matchmaking bureau, med et unikt kocept. Flere kender det fra USA, men jeg er faktisk (så vidt jeg har kunne finde ud af) den eneste herhjemme med det koncept. Mit bereau er matchmaking på "gammel" maneer. Jeg vil komme hjem til dig og foretage en dybdegående screening af dig i dit eget hjem. Jeg vælger at gøre det på denne måde, da det vil give mig et meget bedre indtryk af hvem du er. Jeg vil efterfølgende introducere dig for potentielle dates, der alle er blevet screenet på samme måde. Det skaber stor tryghed. Alle dates følger jeg op på, så du  vil få ærlig feedback. En vigtig hjælp i den process det kan være at finde den eneste ene. Du undgår at skulle bruge så meget tid på alt det indledende inden en date, og du undgår uærlige og useriøse profiler på div. datingsider.

Alle nye medlemmer tilbyder jeg gratis screening, da min profil database endnu ikke er fyldt nok op. Der er heller ingen medlems gebyer, før der er nok til at jeg kan begynde at matche.

Du Amino, tilbyder jeg oveni en gratis måned med dating. Så får du mulighed for at se om det  er noget for dig. Du har på denne måde intet at tabe, men måske noget at vinde...... ;-).

Du skal som person gerne være ambitiøs (er vi ikke det herinde?), og virkelig ønske et fast forhold. Jeg søger kvinder i alderen ca. 26-46 og mænd i alderen ca. 32-52.

Besøg min hjemmeside www.datingbydesign.dk

Kærlig hilsen

Ann Helene Daimo

Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 13:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er endnu mulighed for at være med i opstarten.

Mvh Ann

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)