Hej Birgit. I har et flot site Keep up the good work! |
Tillykke med det Birgit. Flot indsats og flot design du har fået lavet.
Hej Birgit. I har et flot site Keep up the good work! |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
Tillykke med det Birgit. Flot indsats og flot design du har fået lavet. |
Rigtig flot! Tillykke med alle brugerne :) |
Finder det lidt skræmmende at 30.000 gravide kvinder har organiseret sig Det jo en lille hær ingen mand ville turde at stille sig forand. |
ok, ja det havde jeg heldigvis ikke tænkt på, det er mildest talt en skræmmende kræft!!!! Jeg er glad for at der bliver sørget for at kræften bliver brugt positivt, ellers havde "the dark side" jo hurtigt vundet.... |
Reklameshoppen.dk nu med et super tilbud på Flyers til nystartede
Yo Birgit. Det er saftbrandtvæltemig sejt gået - tillykke med det. Jeg har en hed drøm, om at du engang skrev noget om, hvordan du har bygget et community op - altså hvad skal der til, for at starte et godt og sundt community op, hvis man er nybegynder? Det kan godt være du allerede har lavet noget i den stil, og det så bare er mig der er for dum til at finde det frem ... kan man så få en ledetråd? Endnu engang tillykke, med det tæskeflotte resultat. |
De 30.000 profiler er oprettet i perioden feb. 2004 og frem til nu - dog uden aktvt at bruge markedsføring for at gøre verden opmærksom på at siden eksisterer - Det er primært brugere der har anbefalet andre brugere at være med. |
Haha :) |
Jeg er ikke nået helt dertil endnu at jeg har fået nedskrevet mine erfaringer omkring community og alt det jeg gjorde (forkert - ifølge eksperterne - men som alligvel har været det rigtige at gøre) Men det skal nok komme, jeg har dog lige en masse udfordringer foran mig som jeg skal have fundet de helt rigtige løsninger på inden jeg for alvor bliver aktiv igen og blogger løs om løst og fast. |