Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Placering af Annonce?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 20:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har et keyword i en adwords annonce hvor vi er de eneste i DK. Normalt ligger vores annonce lige over de organiske søgeresultater men nu er annoncen blevet flyttet så den vises til højre for resultaterne = meget lavere clickrate.

Kan jeg ændre på dette selv eller er det noget som google skifter efter humør? :D

Fra København
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 2564
Fra  Chili Security Denmark ApS Skrevet kl. 00:54

Tonny Andersen:

Hej Aminoer

Vi har et keyword i en adwords annonce hvor vi er de eneste i DK. Normalt ligger vores annonce lige over de organiske søgeresultater men nu er annoncen blevet flyttet så den vises til højre for resultaterne = meget lavere clickrate.

Kan jeg ændre på dette selv eller er det noget som google skifter efter humør? :D

Hej,

Jeg vil tro, at det vill ehjælpe hvis i justerede jeres klikpris en smule op, men det er nok mere et gæt end det er baseret på viden. Men da et forsøg værd.

Held og lykke med det, og hav en fantastisk dag!

Casper.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 08:23

Hej Casper

Tak for "gættet". Har skruet prisen op men det hjælper ikke. Mega øv når det var et af vores bedste keywords :D

Fra Vejle
Tilmeldt 1. Aug 06
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 08:42

Hej Tonny,

du kan ikke "bestille" den øverste placering. Selv om du skruer op for din klikpris, hjælper det ikke nødvendigvis - der er andre faktorer involveret i om du får topplaceringen såsom CTR og dit kvalitetsresultat.

Psst.: Det her må du ikke sige til andre (og slet ikke til Google): Smile
Efter min erfaring kan det kun sjældent betale sig at ligge i positionerne til venstre. Det skyldes, at mange surfere klikker bevidstløst på det øverste uden at læse hvad der står. Så kun hvis du er 110% sikker på, at man kun ville indtaste dit søgeord, hvis man lige præcis faktisk vil købe dit produkt, kan det være en god idé.

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. Feb 07
Indlæg ialt: 776
Skrevet kl. 15:08

Hej Tonny

Du har desværre ikke den store indflydelse på, om du ligger i toppen lige over søgeresultaterne. Det er google der selv regulere om den vil smide nogle op over søgeresultaterne (dog tager de fra toppen af dem i højre side). Dvs. er du i toppen i højre side, gerne iblandt de 3 første, så sker det af og til dine kampagner bliver vist ovenover søgeresultaterne.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)