Hej alle amino'er Jeg har et godt tilbud til jer.. Vi laver din hjemmeside med eget CMS system.. Du kan selv ændre indhold på hjemmesiden.. Prisen vil ca. ligge mellem 3.000 og 5.000 kr. afhængigt af størrelsen af projektet. Vi laver et unikt design til dig, så du kommer ikke til at opleve det mange gør, når man køber billige hjemmesider med CMS system, at en masse andre udover dig, har samme design. Leveringstid: Ca. 14 dage Yderligere programmering som nyhedsbrev, afstemning og forum er inkl. i prisen. Skal du bruge yderligere programmering, finder vi en god pris. Skal du også have logo design, koster det yderligere 500 kr. Her er nogle referencer: www.andersk.com (Kører med CMS system) www.stressterapi.dk (Kører med CMS system) www.sultanparty.com www.sultancard.com (Engelsk sproget version ikke færdig) www.atakos.com/Volvo (Ikke helt færdig) Din hjemmeside er ikke færdig, før du er 100% tilfreds. Jeg kan kontaktes på mail: atak@atakos.com mvh |
Det skal lige siges, at jeg lige nu befinder mig i Istanbul, men at det stadig er mit danske firma som er leverandør...
mvh