Da jeg skal starte min virksomhed op, meget før end beregnet, vil jeg tilbyde at lave hjemmesider til billige penge, så jeg kan få nogle flere referencer...
I er meget velkomne til at sende mig en privat besked, så vi kan finde en billig pris, på lige netop det design, som du ønsker din hjemmeside skal have.
Har du ikke et domænenavn, hjælper jeg gerne med dette.
Lave hjemmesider, er det det hele, kun design eller kun programmering? Synes ikke det fremgår.. Hvis du kan programmere i osCommerce så har jeg nogle ting jeg gerne vil have lavet gratis mod at give en fin udtalelse hvis det virker som forventet :-)
Hvis du er dygtig nok, så tag du bare fuld pris. Du behøver pengene som nystartet og behøver ikke referencer, hvis du siger det som det er. Alle virksomheder vil nemlig hjælpe en nystartet, mange har selv prøvet og beslutningstager har som regel hjertet på det rettet sted.
Hvis jeg var dig - ville jeg finde 3-5 potientielle kunder - lave en gratis website til dem - så har du 5 referencer.
Så er det meget nemmere at bevise en ny kunde at de skal vælge dig - i og med de kan se hvad du har lavet før.
Det behøver ikke være store krævende opgaver - du kan bl.a. finde kunder - ved at surfe rundt på tilfældige hjemmesider - er de grimme og trænger til at blive frisket op. Så tager du blot kontakt til dem. Og mon ikke der er et par stykker der bider på :)?
Hvis jeg var dig - ville jeg finde 3-5 potientielle kunder - lave en gratis website til dem - så har du 5 referencer.
Så er det meget nemmere at bevise en ny kunde at de skal vælge dig - i og med de kan se hvad du har lavet før.
Det behøver ikke være store krævende opgaver - du kan bl.a. finde kunder - ved at surfe rundt på tilfældige hjemmesider - er de grimme og trænger til at blive frisket op. Så tager du blot kontakt til dem. Og mon ikke der er et par stykker der bider på :)?
Jo, fx. mig :)
Nu vil jeg ikke tale for meget for at vælge mig, men jeg syntes det er en god strategi som Lars beskriver. Når det er hjemmeside/design kræver det om tillid, især hvis prisen er halvhøj. Du må gerne kontakte mig, så skal jeg sørge for en super reference, og anbefale dig i mit netværk.
. Du må gerne kontakte mig, så skal jeg sørge for en super reference, og anbefale dig i mit netværk.
Skal du ikke lige se resultatet først?
Plej dit netværk og anbefal ikke noget, som du ikke kan stå inde for.
Jo selvfølgelig, det er jo klart. Ville aldrig anbefale noget videre, som jeg ikke selv står indefor. Men når Caroline skriver hun er dygtig, så går jeg som udgangspunkt ud fra det.