Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tilføje ens RSS feeds til linksbiblioteker

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Middelfart
Tilmeldt 1. Dec 08
Indlæg ialt: 238
Fra  Dynamics Experts ApS Skrevet kl. 20:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er netop blevet færdig med at læse Thomas Rosenstrands SEO-LEX og er nu igang med at implementere nogle af hans gode råd.

Et af dem er at få tilmeldt mine RSS feeds til diverse hjemmesider. Mine RSS feeds til mine blogs er allerede tilmeldt, da jeg har sat mit site til automatisk at pinge diverse steder når der kommer nye posts.

Men for mine forums, så har jeg også mulighed for at få alle nye poster på et RSS feeds også.

Men her har jeg så et spørgsmål. Det anbefales, både i Thomas' bog samt mange andre steder, at man ikke tilføjer site site for mange gange om dagen. Altså ikke lige pludselig tilmelde sit site til 20 nye indgående links, når der normalt kun er kommet et par stykker om ugen. Tilmelder jeg mit RSS feed, så vil det dog betyde at der lige med et kommer måske 30-50 nye feeds om dagen og hermed nye links tilbage til mit site. Vil dette tælle som individuelle links. Eller tager Google kun det med som et nyt site, men med mange nye links.

En anden ting, risikere jeg at mine sider bliver markeret som duplicate content, hvis jeg submitter den fulde blog post, istedet for kun et uddrag?

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 343
Fra  SECUBI ApS Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber at kunne genoplive denne tråd, da jeg sidder med præcis samme spørgsmål. Smile

Secubi.dk - Videoovervågning til private og erhverv

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)