Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tele salg KOB TDC KRAK ???

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hallo Hallo
Jeg skal igang med noget telesalg, og jeg skal lige have et godt råd !!
Hvad er godt til telesalg, findes der noget der er til og betale for penge / virker ??''
Skal bruge sortering af post nr., brancher.
VH Jacob Pristed
Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 20:58
De alle er lige gode/dårlige... Jeg har erfaringer med KOB TDC KRAK, de kan det samme, dog har krak nogle flere finesser i deres software

når du skriver telesalg, hvor mange skal du ringe til?

For der er lettere eller mere effektive metoder at gøre brug af mht. generering af emner

Stefan Avivson

Fra Agerbæk, Vestjylland
Tilmeldt 21. Aug 05
Indlæg ialt: 500
Fra  Jesper CC Skrevet kl. 00:57
Hej

Hos Mødebooker bruger vi Navne & Numre Erhverv og det er vi godt tilfredse med. Desværre er det også en lidt halvpebret løsning at investere i, hvis du blot skal ringe til 2-300 virksomheder om året. Vi kan godt for et mindre beløb være dig behjælpelig med at trække emnerne med de oplysninger, du har behov for. Eller vi kan måske endda supplere dig lidt med noget telemarketing 

Knæk og bræk med salget!

De bedste hilsner

Jesper Christiansen
www.podcastnu.dk 

Fra Risskov
Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 11:49
Ja hvis der er tale om under 1000 emner, der skal ringes til, så er min klare opfattelse, at du skal bruge - afhængig af produkt du tilbyder  - dgs.dk, krak.dk, enrio.dk eller jubii.dk - og simpelthen tage dem fra toppen, fordi det er dem som annoncerer. Dem som annoncerer, har som udgangspunkt fundet idéen i investering og er herigennem mere velvillige til nye tiltag!

Stefan Avivson

Tilmeldt 18. Jul 06
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 12:06
Hejsa

Jeg har også set, at du kan få lister fra cvr.dk til meget få kroner pr. liste. Jeg kender ikke kvaliten heraf. Men hvis du vil segmentere på brancher. Kan dette være en ide.

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 13:12
Der er mange gode forslag - her endnu et. Prøv evt med på www.kompass.dk - det er udemærket og en del billigere end eks. KOB. Du kan tilmed få et gratis prøve-login for at teste systemet - mener det gælder til ca 25 opslag, nok til at give en idé om hvorvidt det er brugbart.

Mvh

Tilmeldt 8. Aug 06
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 10:56
Tak Tak for jeres svar, jeg har været "under jorden" de sidste dage !!

Jeg har fået KOB og det ser ret spændende ud, jeg er dog ikke helt med !!
Jeg har igennem PostDK fået omdelt Adresseløse i Post nr. "1000" og valgt Kontore
De finder 3600 kontore i dette område.

Hvad går de efter!!
I KOB finder jeg 22000 alt ialt i "1000", hvordan finder jeg nemmest disse 3600 i KOB  hvilke filter ??

Tak
Jacob

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)