Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Førtids reklame

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Indlæg ialt: 199
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Vi står og skal til at starte en ny ydelse efter jul. Men jeg er lidt i tvivl om hvor lang tid før man burde begynde at reklamere for det og i hvor høj grad, så jeg ville lige forhøre mig om der var nogen der kendte noget teori på det område?

// Michael, Zepcom

Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 18:57
Afhængig af hvad for en ydelse du vil reklamere vil jeg ikke anbefale at starte mere end en uge før.

Problemet er lidt at det vil irritere kunder der ser reklamen og ønsker at købe ydelsen hvis den ikke er tilgængelig...og de vil i mange tilfælde ikke vende tilbage heller ikke selvom reklamen bliver ved med at køre. Kan du hinte lidt til hvad ydelsen er?

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Skrevet kl. 19:05
Det kan jeg skam sagtens. Det er Zepcom Hosting, som er et forsøg på at lave Europas mest sikre hostingydelse for private og mindre virksomheder. Så med det i baghovedet, er det så stadig en god ide først at reklamere en uge før, for i det her tilfælde har omkring 20 kunder allerede meldt sig til at få en plads på Zepcom Hostings første servere, fordi de derved kunne opnå visse fordele.
Tilmeldt 5. Aug 06
Indlæg ialt: 74
Skrevet kl. 23:00
Det lyder interessant :)

Men ja, hvis du på den måde har mulighed for at de signer op og du så gør dem opmærksom på "nu er vi her" så kunne det nok godt virke. Men det kræver bare aktivt at du hiver fat i dem og at de ikke selv skal tjekke tilbage.

Fra Århus
Tilmeldt 26. Apr 06
Skrevet kl. 00:30
Det er lidt af det samme som vi har gjort. De kunder vi allerede har skrevet op har fået en midlertidig konto (gratis) på en anden server, som de så har indtil Zepcom Hosting har fået linjen op (vi venter bare på HEF får deres fiberkabler kravet ned). Så når Zepcom Hosting kommer op bliver de bare automatisk flyttet over medmindre de har anmeldt at de ikke ønsker ydelsen alligevel. Nå men fint fint, ville bare lige høre hvad en uafhængig person synes om det.. Tak!
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)