Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syntes i om den

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Chaing mai
Tilmeldt 27. May 08
Indlæg ialt: 137
Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 214
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:37

Hej Leo,

Jeg forsøger mig lige kort hér med mine tanker.. 

Selvom siden "kun" er til engro handel, så må den gerne være stilet..

Hvem henvender du dig til? .. Målgruppe: Danmark? Indonesien? 
- hvis danmark, hvorfor så engelsk tekst.. (kunne en dansk version/sprog valg være en mulighed?)

Designet  er lige lidt i overkanten.. for meget "streget" baggrund.. jeg bliver helt rundtosset.
Prøv med en ensfarvet baggrund bag ved tekst, så er det nemmere letlæseligt. Du kan også nøjes med at fade "stregerne" ud, så det blive mere roligt, at kigge på.

Sølvbarrerne - du kunne måske sætte et enkelt/simpelt logo ind istedet for barrerne. Jeg syntes ikke de er utroligt flotte, selvom det selvfølgelig er sølv du handler med ;) 

Produkter - du har rigtig mange forskellige produkter ude i menuen.. Lav et menupunkt, som hedder Produkter eller Products. Her kan du så placere alle dine forskellige undersider, i en undermenu eller lign.

Se også noter, og idéer (ikke design forslag) på screenshot: http://img23.imageshack.us/img23/4094/billede2c.png

Det er jo bare min mening.. Overvej selv hvad du vil bruge mit input til :)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:51

Jonathan:

Hej Leo,

Jeg forsøger mig lige kort hér med mine tanker.. 

Selvom siden "kun" er til engro handel, så må den gerne være stilet..

Hvem henvender du dig til? .. Målgruppe: Danmark? Indonesien? 
- hvis danmark, hvorfor så engelsk tekst.. (kunne en dansk version/sprog valg være en mulighed?)

Designet  er lige lidt i overkanten.. for meget "streget" baggrund.. jeg bliver helt rundtosset.
Prøv med en ensfarvet baggrund bag ved tekst, så er det nemmere letlæseligt. Du kan også nøjes med at fade "stregerne" ud, så det blive mere roligt, at kigge på.

Sølvbarrerne - du kunne måske sætte et enkelt/simpelt logo ind istedet for barrerne. Jeg syntes ikke de er utroligt flotte, selvom det selvfølgelig er sølv du handler med ;) 

Produkter - du har rigtig mange forskellige produkter ude i menuen.. Lav et menupunkt, som hedder Produkter eller Products. Her kan du så placere alle dine forskellige undersider, i en undermenu eller lign.

Se også noter, og idéer (ikke design forslag) på screenshot: http://img23.imageshack.us/img23/4094/billede2c.png

Det er jo bare min mening.. Overvej selv hvad du vil bruge mit input til :)

En stilet engrosside er spild af tid, penge og alt... Det der tæller er de rette produkter og priser. Der er sku ingen firmaer der går en flip flap op i om en engrosside er køn eller noget. Bare de kan se produkter og priser så er alle tilfreds!!!

Vi har været indenfor engrosbranchen i over 7 år og ved hva B2B kunder går efter... Det er ik uvidende slutforbrugere men derimod målrettet indkøbere der fokuserer på et givent produkt.

Dog har du ret i at de streger i baggrunden er PÆNT TRÆLS at kigge på...

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 00:59

Ja du har ret.. Når man sidder med indkøb, så går man efter pris på en helt bestemt vare.
Det jeg mener er, at den gerne være stilet.. altså at den ikke nødvendigvis skal.

Jeg sidder selv med lidt indkøb, og jeg ved da at jeg på denne side skulle have meget tålmodighed for, at finde hvad jeg søgte..

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:15

Jonathan:

Ja du har ret.. Når man sidder med indkøb, så går man efter pris på en helt bestemt vare.
Det jeg mener er, at den gerne være stilet.. altså at den ikke nødvendigvis skal.

Jeg sidder selv med lidt indkøb, og jeg ved da at jeg på denne side skulle have meget tålmodighed for, at finde hvad jeg søgte..

Det du egentlig mener med stilet er brugervenlig... Og der er jeg da helt enig. Jo nemmere det er des mere imødekommende er man overfor et køb...

Fra Odder
Tilmeldt 4. Jun 07
Fra  RØDT ApS Skrevet kl. 01:24

Fashion-Seller:

Det du egentlig mener med stilet er brugervenlig... Og der er jeg da helt enig. Jo nemmere det er des mere imødekommende er man overfor et køb...

Du har helt ret. Det med korrekt brug af ord forsvinder her på de sidste timer ;-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:27

Det kender jeg alt for godt ;D Bare vi er enige så er alle glade ;D

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:29

jeg ledte lidt tid efter hvordan køber man vare , hvor står der noget om jeres firma på siden , har i nogle betingelser ved køb af vare , kunne ikke finde dem

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)