Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LøweSite CMS Test

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 16. Aug 06
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Lidt ærgerligt at den del af kritikken som var saglig blev taget så negativt, så selvfølgelig er jeg også enig.

Men det var noget andet jeg stødte over; hvordan ved du at "40-50%" af befolkningen er "visuelt prægede typer"? Selv om jeg måske også kunne forfalde til den antagelse så er det altså lidt let blot at antage at det forholder sig sådan, eller?

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 23:31
Dato: 16-08-2006 22:57:19 Forfatter: LoneStar Lidt ærgerligt at den del af kritikken som var saglig blev taget så negativt, så selvfølgelig er jeg også enig.

Men det var noget andet jeg stødte over; hvordan ved du at ''40-50%'' af befolkningen er ''visuelt prægede typer''? Selv om jeg måske også kunne forfalde til den antagelse så er det altså lidt let blot at antage at det forholder sig sådan, eller?

Der af ordene "vel omtrent" (læses: skud i tågen).  Mindes en analyse, hvoraf det fremgik at 30 % er overvejende visuelt prægede. Jeg bør nok sætte et "vist nok" ind i den sætning, da jeg ikke er hundrede procent sikker på, at jeg husker ordlyden rigtigt. Om end, så er det sikkert og vist, at det er ufattelig mange mennesker - og de færreste er vel fuldstændig ligeglade med det visuelle indtryk (specielt hvis det grafiske forvirrer overblikket).

Fra København
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 23:48
Men de visuelt prægede er jo allesammen mac-folk, og dem understøtter Løve-cms''et alligevel ikke. ... selvom en løve vel burde høre hjemme på en Safari.

Trådens skaber ønskede vist bare et skulderklap og ikke velbegrundede og lærerige svar. Sørgeligt, men svarene har dog været interessant læsning for os andre. Tak for det.

Side 3 ud af 3 (23 indlæg)