Nu har jeg været i luften med Mirus SEO i ca 2 uger, og den håndfuld kunder der har være så flinke at benytte os som deres SEO firma er bare ikke nok til at jeg vil banke en reference liste på vores side. Alt i alt ser det ikke så godt i mine øjne når der kun er 4-5 på listen. Jeg søger derfor virksomheder der vil have lavet SEO mod deres reference i retur. Jeg kan dog ikke gøre det helt gratis, men meget tæt på . Jeg søger maks 10 virksomheder til linkbuilding og mini analyse. Du vil modtage Følgende: 200 unikke links fra emnerelaterede sider. op til 5 søgeord, alle en del af ankerteksten. Samt en hurtig gennemgang af din forside, i form af en mini analyse.
Dette er ikke en pakke vi normalt tilbyder, men normal prisen for dette hos Mirus SEO ville være omkring 6.000,- Hvis vi må benytte dig som reference på vores side, kan du få dette for 1.800,- alt inklusiv. Tilbudet gælder kun de første 10 der svarer på denne tråd. Du kan svare på følgende måder: Send en PM til min Amino profil: christian Senna Send mig en direkte e-mail på: senna(snabela)mirus-seo.dk eller Udfyld formularen på www.mirus-seo.dk på siden "kontakt" og skriv "amino ref "i feltet der hedder emne. MVH Christian Senna
|
Hej Christian.
Jeg kan huske jeg kort kiggede din side igennem for nyligt, umiddelbart efter googlede jeg SEO for som "du" selv skriver:
Vælg
en der ligger på top 10 på Google, når du søger på ordet SEO eller
søgemaskineoptimering, evt kombineret.
Gæt hvem som ikke kom frem... Det er sikkert ikke direkte godt for forretningen.
Desuden synes jeg det var voldsomt med den lighed i tekster du har på dit site og det som står på 3c-ads.dk ... Noget af det virker næsten ordret.. Men det er nok bare mig.