Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO for din reference i retur

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Nu har jeg været i luften med Mirus SEO i ca 2 uger, og den håndfuld kunder der har være så flinke at benytte os som deres SEO firma er bare ikke nok til at jeg vil banke en reference liste på vores side. Alt i alt ser det ikke så godt i mine øjne når der kun er 4-5 på listen.

Jeg søger derfor virksomheder der vil have lavet SEO mod deres reference i retur. Jeg kan dog ikke gøre det helt gratis, men meget tæt på .

Jeg søger maks 10 virksomheder til linkbuilding og mini analyse. Du vil modtage Følgende:

200 unikke links fra emnerelaterede sider.

op til 5 søgeord, alle en del af ankerteksten.

Samt en hurtig gennemgang af din forside, i form af en mini analyse.

Dette er ikke en pakke vi normalt tilbyder, men normal prisen for dette hos Mirus SEO ville være omkring 6.000,-

Hvis vi må benytte dig som reference på vores side, kan du få dette for 1.800,- alt inklusiv. Tilbudet gælder kun de første 10 der svarer på denne tråd.

Du kan svare på følgende måder:

Send en PM til min Amino profil: christian Senna

Send mig en direkte e-mail på: senna(snabela)mirus-seo.dk

eller

Udfyld formularen på www.mirus-seo.dk på siden "kontakt" og skriv "amino ref "i feltet der hedder emne.

MVH

Christian Senna

Fra Århus
Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 384
Skrevet kl. 08:48
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

Hej Christian.

Jeg kan huske jeg kort kiggede din side igennem for nyligt, umiddelbart efter googlede jeg SEO for som "du" selv skriver:
Vælg en der ligger på top 10 på Google, når du søger på ordet SEO eller søgemaskineoptimering, evt kombineret.

Gæt hvem som ikke kom frem... Det er sikkert ikke direkte godt for forretningen.
Desuden synes jeg det var voldsomt med den lighed i tekster du har på dit site og det som står på 3c-ads.dk ... Noget af det virker næsten ordret.. Men det er nok bare mig.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:43

Zacho:

Hej Christian.

Jeg kan huske jeg kort kiggede din side igennem for nyligt, umiddelbart efter googlede jeg SEO for som "du" selv skriver:
Vælg en der ligger på top 10 på Google, når du søger på ordet SEO eller søgemaskineoptimering, evt kombineret.

Gæt hvem som ikke kom frem... Det er sikkert ikke direkte godt for forretningen.
Desuden synes jeg det var voldsomt med den lighed i tekster du har på dit site og det som står på 3c-ads.dk ... Noget af det virker næsten ordret.. Men det er nok bare mig.

Til at starte med så er det umuligt for en side at komme i top 10 på 14 dage, og specielt når man tænker på hvor meget konkurrence der er på ordet SEO. Jeg har valgt at være ærlig på min side, men det er urimelige krav at stille til en så ny side at være i top 10 på den tid.

Du vil dog imod alle odds finde mig i top 10 hvis du søger på : seo søgemaskineoptimering, hvilket opfylder hvad der står på min side.

Hvilke hvis jeg selv skal sige det er uhyggelig godt klaret på 2 uger. Der er mange som ikke engang bliver indekseret i Google på den tid. 

Ang min tekst på 3c-ads.dk som jeg aldrig har hørt om, men sikkert er et af de hundredevis af kataloger jeg har tilmeldt min side. Så er ALT tekst unik, og skrevet i hånden personligt. 

Ud over dette. Vil jeg sige at linkbuilding fra Mirus seo ALDIRG sker i link kataloger. Vi tilbyder KUN KVALITETS link.

Næste gang du ønsker at give kritik, så sørg for at have lidt indhold. Og ja der er ting der kan kritiseres, herunder ting på min egen side. Men siden er langt fra færdig, og ALLE fejl vil langsomt blive rettet. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:44

Zacho:

Hej Christian.

Til at starte med så er det umuligt for en side at komme i top 10 på 14 dage, og specielt når man tænker på hvor meget konkurrence der er på ordet SEO. Jeg har valgt at være ærlig på min side, men det er urimelige krav at stille til en så ny side at være i top 10 på den tid.

Du vil dog imod alle odds finde mig i top 10 hvis du søger på : seo søgemaskineoptimering, hvilket opfylder hvad der står på min side.

Hvilke hvis jeg selv skal sige det er uhyggelig godt klaret på 2 uger. Der er mange som ikke engang bliver indekseret i Google på den tid. 

Ang min tekst på 3c-ads.dk som jeg aldrig har hørt om, men sikkert er et af de hundredevis af kataloger jeg har tilmeldt min side. Så er ALT tekst unik, og skrevet i hånden personligt. 

Ud over dette. Vil jeg sige at linkbuilding fra Mirus seo ALDIRG sker i link kataloger. Vi tilbyder KUN KVALITETS link.

Næste gang du ønsker at give kritik, så sørg for at have lidt indhold. Og ja der er ting der kan kritiseres, herunder ting på min egen side. Men siden er langt fra færdig, og ALLE fejl vil langsomt blive rettet. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:10

Så er de første 2 pladser væk.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:49

Så er de første 3 pladser væk. 

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:05

Så er er der røget 4 pladser. Så kun 6 tilbage.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:48

Kom så folkens kun 5 pladser tilbage. 

Dette er så uhørt billigt, at det ikke kan betale sig at sige at springe over.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:46

ikke mange pladser tilbage. De første 5 blev revet væk på under 5 timer. Regner med de sidste 5 bliver det på mandag.  Brug weekenden på at sikre dig en plads.

Tilmeldt 7. Jun 09
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 23:29

J

Side 1 ud af 3 (24 indlæg)