Jeg savner en kalender hvor jeg kan oprette nogle pre-definerede jobs med dertilhørende opgaver og synes ikke jeg har den mulighed i Outlook - men jeg kan ikke forestille mig at jeg er den eneste der står med det behov. Det skal være muligt at oprette et job og så skal kalenderen pr. automatik smide nogle følgeopgaver ind; eksempelvis hvis jeg i kalenderen skriver et kundebesøg ind så skal den selv oprette en post med referat og opfølgende besøg. Det må da eksistere? |
Hvilken kalender?
- 1
Pas på du ikke falder og slår dig Jeg er ikke lige bekendt med noget system der kan ovenstående "out of the box" - Men det er en spændende problemstilling, for mig at se er det vel egentligt mere et system med en projekttemplate du mangler, og ikke direkte kun en kalender? Men... Jeg er så heller ikke bekendt med f.eks. et crmsystem der kan sådan noget, ikke engang det jeg selv har en ret stor finger med i spillet omkring, men om de kommer kan jeg ikke udlukke engang.. |
Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.
Jeg har siddet og luret på om ikke man kan lave en template i project og så derefter hive den over i outlook - for jeg har kigget højt og bredt, men jeg synes heller ikke jeg kan finde funktionaliteten som et færdigt produkt. |
Har lidt svært ved at se hvordan det skulle fungere i praksis - vælger jeg et kundebesøg mandag klokken 16:30 - og jeg har defineret min arbejdsdag til at slutte klokken 17:00, vil den så gå ind og markere sig om aftenen eller vil den spærre tirsdag formiddag, hvor jeg så ikke kan have et andet kundemøde - tror det bliver svært at få til at være rigtigt godt. Prøv måske at lege lidt med funktionerne under Task i Outlook - de kan måske lidt af det du søger. Mvh. Jacob |