Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino til kamp mod AidOnLine - brugere udelukkes nu.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Godt arbejde!! (..og hurtigt)

Tak! Primærroserne skal gå til Niklas fra Future Concept, som i den grad har ligget vandret for at få koderne lavet etc. Mikkel og jeg har bare siddet og fedet den (næsten...). 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 17:39

Det bør vel lige nævnes, at dette her ikke kun rammer brugere af AidOnLine, men også brugere af firefox pluginet "Adblock".

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:43

Denni Pultz Gottfredsen:

Det bør vel lige nævnes, at dette her ikke kun rammer brugere af AidOnLine, men også brugere af firefox pluginet "Adblock".

Så kan de lære det...

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:45

Thomas Rosenstand:

Reklameshoppen.dk:

Godt arbejde!! (..og hurtigt)

Tak! Primærroserne skal gå til Niklas fra Future Concept, som i den grad har ligget vandret for at få koderne lavet etc. Mikkel og jeg har bare siddet og fedet den (næsten...). 

Og Harry og mads!

Men tak for roser! :p

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:48

Denni Pultz Gottfredsen:

Udover det så gør scriptet på stop-aidonline.dk ikke noget ved adblock brugere.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:27
Hej Nicklas nu kunne der jo godt være en grund til at folk ønskede at bruge adblock + udover at blokere for reklamer.
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

delinda: