Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino til kamp mod AidOnLine - brugere udelukkes nu.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Reklameshoppen.dk:

Godt arbejde!! (..og hurtigt)

Tak! Primærroserne skal gå til Niklas fra Future Concept, som i den grad har ligget vandret for at få koderne lavet etc. Mikkel og jeg har bare siddet og fedet den (næsten...). 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 17:39

Det bør vel lige nævnes, at dette her ikke kun rammer brugere af AidOnLine, men også brugere af firefox pluginet "Adblock".

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:43

Denni Pultz Gottfredsen:

Det bør vel lige nævnes, at dette her ikke kun rammer brugere af AidOnLine, men også brugere af firefox pluginet "Adblock".

Så kan de lære det...

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:45

Thomas Rosenstand:

Reklameshoppen.dk:

Godt arbejde!! (..og hurtigt)

Tak! Primærroserne skal gå til Niklas fra Future Concept, som i den grad har ligget vandret for at få koderne lavet etc. Mikkel og jeg har bare siddet og fedet den (næsten...). 

Og Harry og mads!

Men tak for roser! :p

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 17:48

Denni Pultz Gottfredsen:

Udover det så gør scriptet på stop-aidonline.dk ikke noget ved adblock brugere.

Tilmeldt 16. Sep 08
Indlæg ialt: 392
Skrevet kl. 20:27
Hej Nicklas nu kunne der jo godt være en grund til at folk ønskede at bruge adblock + udover at blokere for reklamer.
Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Fra  Firmafon Skrevet kl. 21:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

delinda:
Hej Nicklas nu kunne der jo godt være en grund til at folk ønskede at bruge adblock + udover at blokere for reklamer.

Så må der også være en grund til at de kan finde et andet website...

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Aug 07
Indlæg ialt: 706
Fra  DENNI INVEST & CONSULT Skrevet kl. 21:22

Niklas:

delinda:

Så må der også være en grund til at de kan finde et andet website...

Det er vel lige skarpt nok sagt det der. Jeg bruger adblock til at blockere for tradedoubler m.v. - og derfor ser jeg reklamerne på amino selvom jeg bruger adblock. Jeg synes faktisk ligefrem det er kanon der er reklamer her, fordi det er tit gode tilbud eller anden relevante ting.

23-årige iværksætter. Cand. IT studerende og arbejder som IT-Konsulent i en virksomhed i Aarhus og hos LEGO. 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:50

Denni Pultz Gottfredsen:

Det er vel lige skarpt nok sagt det der. Jeg bruger adblock til at blockere for tradedoubler m.v. - og derfor ser jeg reklamerne på amino selvom jeg bruger adblock. Jeg synes faktisk ligefrem det er kanon der er reklamer her, fordi det er tit gode tilbud eller anden relevante ting.

Hvorfor tradedoubler? De har da også gode tilbud eller andre relevante ting.

Jeg har lagt anti-block scriptet på tigernet.dk og håber at det virker der 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Albertslund
Tilmeldt 17. Jan 06
Indlæg ialt: 633
Fra  AgerCon Skrevet kl. 00:01

Niels:
Hvorfor tradedoubler? De har da også gode tilbud eller andre relevante ting.

Nu ved jeg ikke lige, om det er tradedoubler, som er slemme, men nogle reklamer er så ressourcetunge, at det belaster unødigt, hvilket Adblock Plus afhjælper en hel del ved ikke at vise dem.

Jeg mener også, at et websted, som baserer sig på netop bannerreklamer i betydeligt omfang, også bør sikre sig, at brugerne ikke belastes udnødvendigt af reklamerne. Det er jo direkte miljøsvineri.

Niels:
Jeg har lagt anti-block scriptet på tigernet.dk og håber at det virker der

Kunne der på henvisningssiden ikke også stå, at det for de fleste reklameblokeringsplugin'er er muligt blot at tillade visning for det sted, der blokerer?

På forhånd tak.

Side 2 ud af 3 (27 indlæg)