Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

7 VServere sælges

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej

Jeg har købt lidt stort ind, så derfor har jeg 7 VServere til salg for den uhørte pris af 100kr om måneden. Ingen setup fee, du  betaler for 6 måneder af gangen. Det er perfekt til den selvstændige webudvikler eller programmør som har behov for at online sted at enten hoste sine kunder , eller udvikle og fremvise sine produkter. Serveren sælges officielt helt uden support eller andre former for service, men jeg vil gerne bruge lidt af min fritid på at hjælpe jer igang og hjælpe jer med eventuelle problemer.

Jeg bruger selv 2 ud af de ialt 9 VServere jeg har til DNS Servere. I kan f.eks. sælge webhosting på dem, hvis i kan sælge 20 webhoteller videre til 10kr om måneden har i allerede haft et overskud på 100%. :)

Specs er her:
Harddiskplads: 5GB (efter et færdiginstalleret operativ system giver det cirka 4,5gb til f.eks. hjemmesider)
Trafik: 5GB/mdr (det lyder ikke af meget men det er for de flestes vedkommende rigeligt til de første 20 domæner)
Ram: 128MB (Igen rigeligt til at køre 20 domæner fra, måske i underkanten til store JSP applikationer)
Internetforbindelse: 1000MBit

Vi snakker altså IKKE hjemmehosting her, maskinen står i et rigtigt data-center. Jeg sælger normalt ikke vservere og prisen her er "amino-prisen" :)

Skriv en mail på mc@mcs.bz hvis det har intresse.

Og for at gøre lidt hurtig reklame er det jeg normalt lever af at udvikle applikationer, opstille og vedligeholde specialløsninger inden for Unix, Hosting, Web og Netværk. Udover det tager jeg ud og holder foredrag om sikkerhed samt assisterer virksomheder med opstilling af sikkerhedspolitiker og implementation af disse.

Har du brug for noget af det jeg kan så smid en pris så finder vi helt sikkert en amino pris ;)

Mvh
Mikkel Christensen

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 18:59
Lige som en tilføjelse, jeg kører selv Debian på mine vservere og kan installere det på jeres også uden problemer. De fleste linux distributioner kan jeg klare, open og freebsd. Windows kan jeg også lige klare (i skal selv have licens!!!) og specielle krav finder vi nok ud af.

Mikkel

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 17:37
Der er 4 servere tilbage.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 09:01
Kan jeg ikke få afsat de sidste 4? Det kan ikke blive billigere jeg sælger det til indkøbspris her.
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 11:37
Så er der 2 tilbage , kan vi ikke lige få dem afsat? :)
Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 13:07
Har du nogen større og billigere løsninger?

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 14:32
Det her er som sådan ikke løsninger, en af mine bekendte fandt på et godt ord nemlig time-share servere.

Men har du brug for noget specifikt er du velkommen til at spørge, men stører end det her og samtidig billigere tror jeg ikke du skal regne med at finde nogen steder :)  Det her er jo, som du kan læse længere oppe, ikke noget jeg tjener på.

Mikkel

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 14:54
min. 20 GB plads, min. 512 M garanteret ram, 60 GB trafik

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 20:14
499kr/mdr for en maskine med 512mb ram og 20gb harddisk (standardstoerelse)
det er saa incl. 5gb trafik. Trafik udover her koster 15kr/gb det er 900kr

det er 1399,-/mdr

Så siger vi at vi resten af ugen ud giver 25% amino rabat så er vi nede på 1049,25 om måneden.

mikkel

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 20:21
Okay, men hvis du ikke tjener noget der, så er priserne forholdsvis høje.

Vi bruger omkring 2000 GB trafik pr. måned, hvis vi skulle betale den trafikafgift, så ville det godt nok blive dyrt :)

En server som du har givet tilbud på giver vi omkring 300 kroner for pr. måned.

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)