Hej Amino'er Nu er jeg blevet kontaktet af 2 kunder, som har fået tilbudt SEO fra Skandia Web. Salgstalen går blandt andet ud på at de er de skulle være de eneste google certified partner i norden (?) Deres søgemaskineoptimering, er baseret på pakker som koster henholdvis100.- 200.- eller 300.- pr måned. Umiddelbart lyder det som ren magi at kunne levere SEO til disse priser. Nogen der har erfaring med hvad pakkerne overhovedet indebærer? |
Kender ikke umiddelbart deres systemer eller firmaet, men almindelig logik siger at det er ikke et godt sted...
For 1-2 eller 300.- pr. måned kan man ikke få meget seo... det betaler jo ikke engang en time...
Google certified partner må være direkte løgn, det nærmeste jeg kender til er de eksaminer man kan tage i adwords... det har intet med seo at gøre... Og hedder vist google certified professional og handler om Adwords alene. så kunne jeg finde nogle betegnelser som training partner, og teacher... stadig intet omkring seo...
Og det er bare en multiple choice test, man skal bestå for at få den eksamen...
Har prøvet at søge efter det, og det står ingen steder på google.com, og jeg er ret overbevist om at den betegnelse ikke eksisterer officielt.
Du kan evt. læse denne tråd der tydeligt beskriver at sådan en betegnelse ikke findes.
http://www.google.com/support/forum/p/AdWords/thread?tid=7ce96a26ab842f43&hl=en