Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søgemaskineoptimering fra Skandia web

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Nu er jeg blevet kontaktet af 2 kunder, som har fået tilbudt SEO fra Skandia Web.

Salgstalen går blandt andet ud på at de er de skulle være de eneste google certified partner i norden (?)

Deres søgemaskineoptimering, er baseret på pakker som koster henholdvis100.- 200.- eller 300.- pr måned.

Umiddelbart lyder det som ren magi at kunne levere SEO til disse priser.

Nogen der har erfaring med hvad pakkerne overhovedet indebærer?

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 09:52

Kender ikke umiddelbart deres systemer eller firmaet, men almindelig logik siger at det er ikke et godt sted...

For 1-2 eller 300.- pr. måned kan man ikke få meget seo... det betaler jo ikke engang en time...

Google certified partner må være direkte løgn, det nærmeste jeg kender til er de eksaminer man kan tage i adwords... det har intet med seo at gøre... Og hedder vist google certified professional og handler om Adwords alene. så kunne jeg finde nogle betegnelser som training partner, og teacher... stadig intet omkring seo...
Og det er bare en multiple choice test, man skal bestå for at få den eksamen...

Har prøvet at søge efter det, og det står ingen steder på google.com, og jeg er ret overbevist om at den betegnelse ikke eksisterer officielt.

Du kan evt. læse denne tråd der tydeligt beskriver at sådan en betegnelse ikke findes.
http://www.google.com/support/forum/p/AdWords/thread?tid=7ce96a26ab842f43&hl=en

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 09:59

Henrik :

Hej Amino'er

Nu er jeg blevet kontaktet af 2 kunder, som har fået tilbudt SEO fra Skandia Web.

Salgstalen går blandt andet ud på at de er de skulle være de eneste google certified partner i norden (?)

Deres søgemaskineoptimering, er baseret på pakker som koster henholdvis100.- 200.- eller 300.- pr måned.

Umiddelbart lyder det som ren magi at kunne levere SEO til disse priser.

Nogen der har erfaring med hvad pakkerne overhovedet indebærer?

Ingen erfaring med disse pakker - men prøv at google dem. Så tror jeg, svaret giver sig selv ;-)

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 10:03

Med rigtigt mange ting her i livet er det jo sådan, at pris og kvalitet hænger sammen. Ikke altid - men ofte.

Mht certificeringer så kan man også få sig et Google Analytics certifikat og et Google Website Optimizer certifikat. Sidstnævnte er der endnu ingen i Danmark, der har taget, hvilket undrer mig. Det er da et oplagt sted at udbyde sine evner.

Fra Kolding
Tilmeldt 19. Feb 09
Indlæg ialt: 602
Fra  Customerwise A/S Skrevet kl. 11:28

Der er åbenbart tale om linkbuilding i forskellige kataloger.

Så vidt jeg kan se er det et engangsforetagende, som SkandiaWeb stadig løbende fakturerer.
Det kan være at bindingsperioden er så lang at det godt kan betale sig.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)