Hej alle I forbindelse med opstart af mit webhotel, sidder jeg roder med indholdet. Langt de fleste webhosts har begrebet "fri trafik" stående på deres website, der er naturligvis en masse undtagelser før man får denne "frie trafik" Derfor havde jeg egentligt regnet med at jeg ville sætte trafikgrænser på de webhoteller jeg sælger, men jeg har en mistanke pom at i Danmark fokuserer man mere på den frie trafik. Derfor er mit spørgsmål Spørgsmål 1 Tror i at trafikgrænserne er en hæmsko? Spørgsmål 2: Hvor vigtigt mener du at et veludviklet Controlpanel (plesk, cpanel) for slutbrugeren (private, mindre virksomheder) er? Pft. |
Jeg tror faktisk de fleste mennesker der færdes i webhotel kredse godt er klar over, at "fri trafik" skal tages med et gran salt. Derfor tror jeg mange gerne vil have klare linier omkring trafikken og en grænse derfor ikke vil afskrække mange.
Det kommer dog i høj grad an på, hvem du henvender dig til og dette gælder også kontrolpanel. Tilbyder du mulighed for at have flere domæner på samme webhotel er et kontrolpanel uundværligt.