Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Problemer med Adfair

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Dec 05
Indlæg ialt: 149
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold op hvor føler man sig snydt, når man har brugt tid og kræfter på at genererer alle de leads man kan, til et affiliate netværk, som så bare beskylder en for at snyde.
Det er hvert fald slut med at benytte adfair fra min side.

Jeg har skrevet om det i min blog her: Hold jer fra adfair

Tjek min profil her

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 18:39

har personlige erfaringer med adfar og kan virkelig ikke anbefale dem, dårlig pris, dårlig service og bare snyd..

har aldrig været udsat for så dårlig behandling andre steder.

Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 18:48

Nej jeg har heller aldrig prøvet noget lignende.
De skal hvert fald komme med en rigtig god grund, før jeg sætter deres annoncer tilbage på mine sites.
Og vil aldrig kunne anbefale dem til andre.

Tjek min profil her

Tilmeldt 28. Dec 05
Skrevet kl. 12:23

Så er det vist blevet tid til en opdatering.

Jeg har nu haaft en snak med Henrik fra adfair, og vi er kommet frem til en fornuftig løsning. Jeg fik rettet et par småting på mit site, og de sidste 3 måneder har jeg haft et godt og tæt samarbejde med adfair.

Vi kom lidt galt ind på hinanden til at starte med, men fik redet trådene ud, og adfair er nu et af de partnerprogrammer jeg benytter aller mest

Allan

Tjek min profil her

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15086
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 12:27

Happy ending Smile

Synes det er fedt du lige skriver den opdatering, så folk der læser dette senere, ved at tingene har ændret sig, eller det er muligt at løse evt problemer på en fornuftig måde... God stil!!!

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 12:33

AllanD:

Så er det vist blevet tid til en opdatering.

Jeg har nu haaft en snak med Henrik fra adfair, og vi er kommet frem til en fornuftig løsning. Jeg fik rettet et par småting på mit site, og de sidste 3 måneder har jeg haft et godt og tæt samarbejde med adfair.

Vi kom lidt galt ind på hinanden til at starte med, men fik redet trådene ud, og adfair er nu et af de partnerprogrammer jeg benytter aller mest

Allan

Godt du fik ordnet det:)

Benytter dem nu stadig ikke, men det er mest deres lave splits der skræmmer mig:)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)