Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjæp til SEO

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Indlæg ialt: 755
Skrevet kl. 16:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg ville meget gerne have lidt hjælp til min hjemmeside http://www.billiga-kasse.dk.

Jeg forsøger at komme til tops med søgeordet billig a-kasse. Jeg har tilmeldt siden de første 100 linkkateloger alle med relevant forskellig tekst. Så har jeg forsøgt at lave et par relevante undersider med relevant indhold.

Jeg synes ikke mine konkurrenter ser særlig SEO optimerede ud og kan se at der kun en 4 der linker til nr. et på emnet. Min linkbuilding er først lige begyndt, men har snart ventet en uge uden at der er flere der linker til mig også selvom at jeg bliver godkendt til deres kataloger. Hvor længe går der før det de linker til mig, er det når google har været forbi min eller deres side?

Hvordan ser i mine chancer for at komme til tops?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Har ikke kigget på det, men hvis der kun er gået en uge skal du nok væbne dig med lidt tålodighed før du kan se et realistisk resultat af dit arbejde.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 16:34

Ja det ved jeg vel egentligt godt..

Det var egentligt også mere mine muligheder for at blive nr. 1 på søge ordet billig a-kasse jeg var interesseret i at vide? kan se at ham der ligger nr. 1 kun har 4 backlinks? og generelt en meget tom side?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ja det rigtig det ser ikke ud som om der er synderlig stor konkurrence på detop den søge sætning. Det passer dog ikke at Nr.1 kun har 4 backlinks. 

Det du skal spørge dig selv om er hvor meget trafik der er i en 1 plads, ifølge Google trafik beregning stort set ingen. Så¨måske det er derfor konkurrencen ikke er så stor.

Men nu skal du også huske at kigge lidt på din egen side. Som den er nu, er der ikke meget guf i. Få noget mere indhold og en større side.

Fra København
Tilmeldt 5. Jun 08
Skrevet kl. 17:16
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 17:19

Du skal være mere tålmodig, dit domæne er kødt for 10 dage siden... Klap lige hesten, hvis det var så nemt at man på 10 dage lå nr. 1 for sit foretrukne søgeord selvom det er et med lille konkurrence var der ikke megen grund til at nogen betaler manga, mange penge for dygtige seo'ere

Prøv at søge efter "google sandbox" og læs lidt om emnet...
Man taler om at det første år får domæner ikke den fulde ranking... Du bør dog forholdsvis nemt kunne komme i top 3 på den frase, så lad dig ikke slå ud af det.

Derudover har du kun selv 2 links listet til din side ind til videre... og 3 links fra dine egne sider...
Nr.1 har 63 indgående links, og domænet er over et år gammelt... hvor du tjekker links ved jeg ikke, men du skal gøre det i yahoo sådan her "linkdomain:billigakasse.dk" så vil du få mere nøjagtige tal.

Man kan tilgå din side både som www. og uden www, det er heller ikke så smart... enten eller...

Du har din css inline, hvilket er en dårlig løsning, flyt det til et eksternt dokument... det fylder for meget.
Din kode bærer tydeligt præg af at du har copy/pastet en hel masse... <span> koderne tyder ihvertfald i den retning... og i det hele taget er der en masse overflødig kode på siden som bare er støj.
Jeg vil tro at du bruger en eller anden wysiwyg editor til at lave dine sider i, og selvom de kan se fine ud, har de deres fejl... specielt i form af dårlig kode...

Flere af de ting jeg nævner er galt med din side, er ligeledes galt hos din konkurrent... løs dine og du står bedre...

Som jeg ser det er din side faktisk dårligere optimeret end din konkurrents... Og du bør sætte dig mere ind i emnet... det handler ikke udelukkende om links.
Jeg vil ikke give dig alle svarene, så det du ikke lige forstår i svaret her, slå det op, googl det... og lær hvordan så du kan bruge det senere med de næste sider...

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 17:21

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)