Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ærlig snak - en vurdering, tak!

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Indlæg ialt: 792
Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg hader rim, men et eller andet skulle der stå i overskriften - og måske giver andres irritation over rimet tråden lidt mere opmærksomhed.

Hej med-entreprenører,

Vores webside blev for kort tid siden lanceret i en ret skrabet udgave. Vi vil meget gerne høre jeres mening, kritik og naturligvis - hellere end gerne - forslag til, hvad vi kan gøre bedre. Linket står i min signatur.

Hvad vi "allerede" ved: 

* Der mangler korte, sigende tekster, der lynhurtigt giver de besøgende et prej om, hvad vi laver (plus evt. tagline).

* Der mangler indhold - og meget af det. Det er på vej  i form af artikler, nyheder, krydshenvisninger ("Relaterede artikler"), moduler på forsiden og dynamisk indhold i de yderste kolonner på undersider.

* "Indhent byggetilbud"-knappen på forsiden (i teaseren) fungerer ikke pt. grundet en fejl 40. Det gør den lige straks.

* Links til artikler og deslige i menuen i venstre side (på undersider) virker helt ude af proportionerne, når de er fremhævet/valgte (f.eks. når man står på en underside med en artikel). Den fede skrift skal dø til fordel for en anden løsning. Man er vel detaljefreak.

* Nyheder (under menupunktet "Nyheder") skal sortes i omvendt rækkefølge, så de nyeste står øverst. Der bliver i øvrigt tilføjet et RSS feed til både nyheder og artikler.

* En site:byggeklar.dk/ søgning på Google vidner om manglende titles og meta tags på undersider - eller rettere enslydende titles og meta tages på alle sider. Det er ændret siden sidste indeksering, så der nu er individuelle titles og meta tags overalt.

Vi er garanteret klar over mere end ovenstående, men min hjerne kører på halvt blus, så det må stå hen i det uvisse lidt endnu.

SEO's og alle andre: Hit me (please)!

Tilmeldt 15. Nov 05
Indlæg ialt: 1420
Fra  Danske Trailløbere Skrevet kl. 21:57
Hey

Jeg ville bare lige sige, at jeg synes siden er flot, overskuelig og prof.

Når manglerne bliver rettet/tilføjet bliver det rigtig godt.

Specielt med en hurtig introduktion til hvad I laver, så man ikke er i tvivl. Men det nævner du selv!

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 22:01

Hvor ville jeg gerne rette den overskrift. Er allerede ved at brække mig over den.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 22:04
Dato: 10-08-2006 21:56:51 Forfatter: Nikolaj Astrup Madsen

Hey

Jeg ville bare lige sige, at jeg synes siden er flot, overskuelig og prof.

Når manglerne bliver rettet/tilføjet bliver det rigtig godt.

Specielt med en hurtig introduktion til hvad I laver, så man ikke er i tvivl. Men det nævner du selv!

Hej Nikolaj, 

Tak for ros/responsen! :-)

Vi er også ovenud tilfreds med sidens layout. Rart at det også falder i god jord hos andre.

EDIT: Jeg kan åbenbart ikke få citatboksen til at fungere, uanset hvad jeg gør. Beklager udseendet.
Tilmeldt 23. Jul 05
Indlæg ialt: 378
Skrevet kl. 22:10
Efter et hurtigt kig på siden vil jeg også gerne pointere, at designet er utroligt vellykket. Man får straks indtrykket af en professionel virksomhed, der har styr på tingene - og det alene på baggrund af det visuelle udtryk.

Indholdsmæssigt mangler der lidt, men du er jo tilsyneladende selv klar over det meste
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 22:27
Ser jo super lækkert ud. Rigtig flot forside billede.

Eneste lille bitte men, er er nyhederne er forkert sorteret på selve nyhedsside.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 23:15
Dato: 10-08-2006 22:27:12 Forfatter: cygnet
Ser jo super lækkert ud. Rigtig flot forside billede.

Eneste lille bitte men, er er nyhederne er forkert sorteret på selve nyhedsside.

Tak for rosen. Jep, nyhederne er sorteret forkert. Den er noteret.

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 23:16
Dato: 10-08-2006 22:10:18 Forfatter: lundsfryd Efter et hurtigt kig på siden vil jeg også gerne pointere, at designet er utroligt vellykket. Man får straks indtrykket af en professionel virksomhed, der har styr på tingene - og det alene på baggrund af det visuelle udtryk.

Indholdsmæssigt mangler der lidt, men du er jo tilsyneladende selv klar over det meste

Lækkert at "høre". Tak for det. Det var målet. :-)

Fra Lissabon
Tilmeldt 27. Jul 05
Skrevet kl. 10:46

Er der virkelig ingen, der kan finde noget at kritisere på siden?

Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:17
Jeg synes at den er lækker, lækker... :)

Indhold mangler...

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)