Jeg hader rim, men et eller andet skulle der stå i overskriften - og måske giver andres irritation over rimet tråden lidt mere opmærksomhed. ![]() Hej med-entreprenører, Vores webside blev for kort tid siden lanceret i en ret skrabet udgave. Vi vil meget gerne høre jeres mening, kritik og naturligvis - hellere end gerne - forslag til, hvad vi kan gøre bedre. Linket står i min signatur. Hvad vi "allerede" ved: * Der mangler korte, sigende tekster, der lynhurtigt giver de besøgende et prej om, hvad vi laver (plus evt. tagline). * Der mangler indhold - og meget af det. Det er på vej i form af artikler, nyheder, krydshenvisninger ("Relaterede artikler"), moduler på forsiden og dynamisk indhold i de yderste kolonner på undersider. * "Indhent byggetilbud"-knappen på forsiden (i teaseren) fungerer ikke pt. grundet en fejl 40. Det gør den lige straks. * Links til artikler og deslige i menuen i venstre side (på undersider) virker helt ude af proportionerne, når de er fremhævet/valgte (f.eks. når man står på en underside med en artikel). Den fede skrift skal dø til fordel for en anden løsning. Man er vel detaljefreak. * Nyheder (under menupunktet "Nyheder") skal sortes i omvendt rækkefølge, så de nyeste står øverst. Der bliver i øvrigt tilføjet et RSS feed til både nyheder og artikler. * En site:byggeklar.dk/ søgning på Google vidner om manglende titles og meta tags på undersider - eller rettere enslydende titles og meta tages på alle sider. Det er ændret siden sidste indeksering, så der nu er individuelle titles og meta tags overalt. Vi er garanteret klar over mere end ovenstående, men min hjerne kører på halvt blus, så det må stå hen i det uvisse lidt endnu. SEO's og alle andre: Hit me (please)! |
Hey
Jeg ville bare lige sige, at jeg synes siden er flot, overskuelig og prof.
Når manglerne bliver rettet/tilføjet bliver det rigtig godt.
Specielt med en hurtig introduktion til hvad I laver, så man ikke er i tvivl. Men det nævner du selv!