Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Wave - Revolutionerende diskussionssystem

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)
Fra Eden
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 667
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg synes I (andre) er alt for kategoriske :-)

Angående sikkerhed, så kunne man jo i stedet vælge at sammenligne Messenger, Internet Expolrer, Internet Information Service, Windows (vælg selv version) med f.eks. *BSD o.lign i stedet for 'Wordpress'. Efter min opfattelse er der næppe nogen generel forskel der udelukkende knytter sig til om software er open source eller ej. I Wordpress går jeg ud fra at folk er glade for at installere masser af plugins hvilket naturligvis er et problem.

Angående support, så kan man købe sig til dette i en række open source systemer. Problemet er snarere at man forventer det er gratis og at naboens dreng eller it-afdelingen selv kan løse problemerne. Vi kan jo også passende sammenligne med Community Serveren - den har da været nede et par gange - og her der der kun et firma man kan henvende sig til. I et open source miljø kan der sagtens være flere.

Angående privacy, så er det jo ganske rigtigt at USA har andre love og især når de opbevarer oplysninger for os europæere. Jeg synes nu ikke svaret er helt så entydigt, for KMD, CSC og andre "danske" it-giganter gør vores personlige oplysninger tilgængelige for deres outsourcede arbejdskraft i Indien - er det bedre?. Spørgsmålet er også om man stoler mere på sikkerheden i sin hjemme-opsatte Exchange server i stedet for den Google-driftede server. Ligeledes er næsten alle sikkerhedstiltag man selv foretager ligegylidige hvis modtageren ikke har samme beskyttelse.

Jeg mener ikke det overordnede open source spørgsmål er så relevant. Der vil være åbne standarder. Hvis noget software er populært og det er closed source er der typisk nogen der laver en open sorce version.

Fra Malmö
Tilmeldt 8. May 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 14:33

Er der nogle Wavers her på Amino som har lyst til at prøve en konversation uden bots så tilføj mig gerne (clausconrad@googlewave.com)

Mvh Claus // Amino

-- Mine debatindlæg er udtryk for min egen holdning og har ikke noget med Amino eller andre at gøre.

Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 718
Skrevet kl. 15:13

Claus Conrad:

Er der nogle Wavers her på Amino som har lyst til at prøve en konversation uden bots så tilføj mig gerne (clausconrad@googlewave.com)

Har du muligheden for at give invites?

Tilmeldt 16. Oct 09
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:15

Martin van de Belt:

Beklager, har brugt dem :(

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 20:35

Niklas:
Jeg tror og håber at Wave kommer til, ligeså stille, at overtale e-mails! Jeg har altid hadet e-mails og wave lukker virkelig nogle af de huller der er!

Wave kommer ikke til at erstatte emails men bliver nok mest et supplement til det. Hvis det skulle erstatte noget så kan det IM programmerne. Hvilke huller lukker Wave? Har du allerede undersøgt det? ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra København K
Tilmeldt 30. Jul 08
Indlæg ialt: 498
Fra  Tame Skrevet kl. 12:12

Martin van de Belt:

Claus Conrad:

Har sendt dig en invitation Martin :)

Mvh Christian

Planday - Nem og mobil vagtplanlægning

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 13:04

Tak .. Men har faktisk allerede en bruger :) Fik i hvert fald en invite fra Google i lørdags.

I kan tilføje mig: martinv530@googlewave.com

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:20

Jeg vil meget gerne have en invite hvis i har en. gadensgaard at gmail.

På forhånd tak :)

Tilmeldt 8. Nov 07
Skrevet kl. 13:26

Har inviteret dig - men der går nok lidt tid inden du får den.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 13:43

Mange tak :). Jeg venter i spænding.

Side 3 ud af 4 (36 indlæg)