I December måned hørte jeg Martin Thorborgs akademiske snak, hvor han verbalt sparket lytteren i r*ven. Med en del af Martins filosofi (eller min fortolkning af Martins ord), om at det er bedre at ramme markedet med et produkt der er 70% færdigt, end aldrig at komme med noget som helst, startede jeg borne-aktiviteter.dk op. En masse læsen om SEO, og skriven på mystiske artikler, samt forsøge at regne den smarte vej gennem net-indkomst ud, har idag resulteret i min aller første check fra Google - 100 dollars. kr 600,- på 4 måneder...er lige knap i underkanten til at jeg opsiger mit dagjob og flytter til Hawaii - men når det er sagt, så forventer jeg maj kommer til at kaste 60 dollar af sig, og fortsætter den trend, jamen så er det jo bare et spørgsmål om tid, før jeg er diskret millionær. Blogging all the way to the bank... Når det er sagt, så har borne-aktiviteter.dk kastet en del erfaring af sig, og jeg har flere lignende projekter der ligger og ulmer - linkfighter.com er ét af dem. Samtidig føler jeg mig stadig lidt fjollet, når jeg promovere mig selv og mine sites som nu... Så - tak til dig, Martin samt en stor del af jer Amino-SEO'er (Jeg holder på flere 1. 2. og 3. pladser - prøv bare 'gammeldags pandekager')...og naturligvis de glade Ads-klikkere! /Mikkel |
Bare giv den gas, Mikkel! Det er fedt, når tingene flytter sig i den rigtige retning, og der ER muligheder! Der er danskere, der på det danske marked spiller over 20.000 kr. hjem månedligt alene på AdSense. Nogle få endda et pænt stykke over.
Test, test - og vær opmærksom ;-)