Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google Check

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 202
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

I December måned hørte jeg Martin Thorborgs akademiske snak, hvor han verbalt sparket lytteren i r*ven.

Med en del af Martins filosofi (eller min fortolkning af Martins ord), om at det er bedre at ramme markedet med et produkt der er 70% færdigt, end aldrig at komme med noget som helst, startede jeg borne-aktiviteter.dk op.

En masse læsen om SEO, og skriven på mystiske artikler, samt forsøge at regne den smarte vej gennem net-indkomst ud, har idag resulteret i min aller første check fra Google - 100 dollars.

kr 600,- på 4 måneder...er lige knap i underkanten til at jeg opsiger mit dagjob og flytter til Hawaii - men når det er sagt, så forventer jeg maj kommer til at kaste 60 dollar af sig, og fortsætter den trend, jamen så er det jo bare et spørgsmål om tid, før jeg er diskret millionær. Blogging all the way to the bank...

Når det er sagt, så har borne-aktiviteter.dk kastet en del erfaring af sig, og jeg har flere lignende projekter der ligger og ulmer - linkfighter.com er ét af dem. Samtidig føler jeg mig stadig lidt fjollet, når jeg promovere mig selv og mine sites som nu... Tongue Tied

Så - tak til dig, Martin samt en stor del af jer  Amino-SEO'er (Jeg holder på flere 1. 2. og 3. pladser - prøv bare 'gammeldags pandekager')...og naturligvis de glade Ads-klikkere!

/Mikkel

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:25
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Bare giv den gas, Mikkel! Det er fedt, når tingene flytter sig i den rigtige retning, og der ER muligheder! Der er danskere, der på det danske marked spiller over 20.000 kr. hjem månedligt alene på AdSense. Nogle få endda et pænt stykke over.

Test, test - og vær opmærksom ;-)

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 00:31

Hej Mikkel,

Det er en rar fornemmelse, når de første penge fra Google dukker op.

En trend fra 100$ på de første fire måneder til 60$ på den femte måned er heller ikke at kimse af. Så går der ikke ret længe, før du går fra at overveje om du får penge fra Google næste måned til at overveje, hvor mange penge du får. Smile

Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 00:39

Hej Mikkel

Tillykke med din begyndende succes, det er en dejlig fornemmelse når tingene begynder at tage form...

Husk at teste alt hvad du kan teste på med hensyn til adsense...
Farver, størrelser og placeringer... Ja, med nogle sider vil du kunne opleve at færre annoncer der er bedre placeret vil kunne give større indtjening...

Så for at gentage en klog nordjydes ord højere oppe... test, test... og så min variation... :) Test igen... Det virker!

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 10:47

Tak for de flinke kommentarer... :)

Jeg har i de måneder jeg har været online, naturligvis ræset nettet tyndt for andre sites, der forsøger tjene penge, alene på ads - og er blevet lidt overrasket over mængden.

Der er rigtig mange halvhjertede forsøg, og man kan også fornemme at festen er stoppet, før den overhovedet er kommet igang, så det har været  én af mine teorier...at bliver man ved med at små-optimere og komme med nyt content, så lysner det på et tidspunkt.

Alene Googles behandling af borne-aktiviteter.dk er skiftet markant. Januar scannede google mig hver 4/5 dag,, og der gik gerne op til 3 døgn, før den gad læse et sitemap fra mig. Nu bliver jeg scannet min. 10 gange dagligt, og et indsendt sitemap bliver hentet indenfor 10 minutter. Min pagerank er 3 - før var jeg vist den eneste på nettet med en negativ pagerank. Smile

Jeg har så også lagt mærke til, at mange af de steder hvor indtjening er pænere end hos undertegnede, er steder hvor de omtaler et produkt/site, og så kommer med eks euro-ads-link til det pågældene produkt, for på den måde at få læserne til at klikke videre.

Jeg er i øjeblikket ved at bygge et lignende site op, med andre annoncøre end AdSense, for at se om det giver bedre og mere afkast - det er betydelig mere besværligt og tungt...men som i alle sammen siger....test..test og flere test.

Jeg kan iøvrigt bekræftige at de 60 dollar er nået for maj, og 1½ dollar mere, så rammer jeg 70 dollar...jeg tror der har været et Amino-boost...så igen...tak til alle click'ere. Stick out tongue

Fra Ribe
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 237
Skrevet kl. 18:13

Ja, der er mange halvhjertede forsøg. Derfor er det godt at skrive/blogge om noget, som man virkeligt brænder for. Det giver mere på mange måder.

Held og lykke :-)

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 18:17

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 18:43

Simon: Tak for den, du. Jeg er allerede tilmeldt EuroAds, så er det jo bare at benytte sig af den slags. Jeg giver den et skud! :o)

Fra Helsingør
Tilmeldt 2. Aug 08
Skrevet kl. 20:45

Så er den ged barberet: Tilmeld dine børn til Disney-klubben. Big Smile

Endnu én af de appelsiner der er endt i min turban under udvikling af sitet...jeg kan på relativt kort tid, skrive artikler af en nogenlunde kvalitet....

Tilmeldt 1. Sep 08
Indlæg ialt: 1468
Skrevet kl. 20:48

Perfekt, så må du lige vende til bare hvis der skulle komme et lead eller to Smile - Jeg har selv solgt 6 rejser til FDM-travel i dag!

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)