Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Servernedbrud og spørgsmål vedr. skift til ny server

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Svenstrup J.
Tilmeldt 3. Nov 07
Indlæg ialt: 547
Fra  shopnord.dk Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Ronnikc:
Uden at skulle forsvare dandomain så tag 300 webshops x 500 besøgende = 150.000 simultande besøgende på en server med alm. webhoteller.

Nu er det næppe tilfældet, at alle 300 webshops alle har 500 besøgende på een gang.

Det der skrives om DanDomain's villighed/service i denne tråd, synes ikke at være i overensstemmelse med, hvad der tidligere er skervet om dette firma - det er måske ikke så attraktiv alligevel.

Men Helle - jeg forstår din frustration til fulde. Lad os håbe, at du kommer op at køre normalt snarest.

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:11

Skål, Mikkel - også god weekend til dig Smile

Knud, jeg må så sige at de faktisk har stået på hovedet for at få det til at fungere. Nu kører det og det vælter ind med ordrer - så det er superfedt. De kunne lave en midlertidig løsning hvor man så kun ser 9 varer af gangen. Det er ok hvis bare det virker. Så selve serverskiftet bliver så i næste uge. Men de har virkelig taget situationen alvorligt og gjort alt hvad de kunne for at afhjælpe den. Så selv om jeg var lidt smågal på dem i første indlæg - så har de Yes alligevel.

Fra Regstrup, Danmark
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 456
Fra  Cuno Tech ApS Skrevet kl. 15:16

Godt gået af Dandomain at de vil hjælpe dig. 

Derudover - snup en øl mere, det er vel i bund og grund et luksus problem du er rendt ind i :)

God weekend..

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)