Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Spamfighter brugervenligt?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Dette indlæg håber jeg at Martin falder over, men andre er naturligvis velkommen til at kommentere nedenstående :-)

Jeg har længe tænkt at jeg ville udskifte mit nogenlunde fungerende spam/ virus filter hos Struer.net med spamfighter, da jeg efterhånden er træt af de ca. 100 mails der trods alt slipper igennem om dagen. (modtager dog aldrig virus mere)

Jeg vælger så det fantastiske tilbud med at prøve gratis i 30 dage, men her skal man så udfylde en formular og faxe den ind. (for mig er faxe en øl) :-)

Nu ejer jeg ikke en fax, og har kun brug for sådan en fætter hvert 2. år eller noget i den stil. Men selvom jeg havde en, synes jeg at det er lidt besværligt.  Er der virkelig ingen vej udenom fax? I min drømmeverden kan det klares online med et par klik i stedet.

Hvis ikke det er et produkt jeg absolut vil have, og kan få masser af andre steder, så ville jeg i en sådan situation ofte finde en anden og nemmere leverandør.

Umiddelbart ser det ikke ud til at man skal sende fax hvis man går direkte til at købe, men ved ikke om det kommer efterfølgende?

Jeg ved godt at det er en petitesse, men når nu her ofte bliver debatteret om, hvor små ting der kan få folk til at droppe et køb, så synes jeg det er værd at nævne.

Jeg regner stadig med at købe spamfighter, men kun fordi jeg er blevet overbevist om, at det er det bedste :-)

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 21:11
FAXE???

Så må det være noget nyt. Da jeg installerede det hos svigermor, da skulle man bare downloade programmet og installere det. Så kørte det helt af sig selv.

Man kunne så få den professionelle del ved at betale online.

Hmmm har du et link til hjemmesiden?

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:17
Fra Haslev
Tilmeldt 1. Sep 05
Indlæg ialt: 2094
Fra  Megahost.dk Skrevet kl. 23:28
Dato: 09-08-2006 20:57:41 Forfatter:Allan ''Avalance''
Nu ejer jeg ikke en fax, og har kun brug for sådan en fætter hvert 2. år eller noget i den stil. Men selvom jeg havde en, synes jeg at det er lidt besværligt.  Er der virkelig ingen vej udenom fax? I min drømmeverden kan det klares online med et par klik i stedet.

Jeg gætter på at det har noget med at gøre at der skal bruges en underskrift

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 23:40
Dato: 09-08-2006 20:57:41 Forfatter:Allan 'Avalance'

Jeg vælger så det fantastiske tilbud med at prøve gratis i 30 dage, men her skal man så udfylde en formular og faxe den ind. (for mig er faxe en øl) :-)

Du kan vel også smide blanketten i postkassen 

mvh Carsten
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 04:08
Hvis du har et relevant spørgsmål angående SpamFighter, vil jeg forslå dig at stille dit spørgsmål hos deres service frem for her. Der er trods alt forskel.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Horsens
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 626
Skrevet kl. 07:24
Dato: 09-08-2006 21:16:53
Forfatter: Allan ''Avalance''

Aaah...det er hosted versionen.... Hvor spamfighter fjerner spam for et helt domæne, før at du downloader dine e-mail.

Den "alm." version virker sådan at den installeres på hver enkelt pc''er, som skal download e-mail.

Grunden til underskrift gætter jeg på er, at de skal have redelegeret dit domæne/flyttet en domæne-henvisning (MX-record), således at det kører igennem spamfighter''s servere.

Alt om både i Danmark

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:34
Det produkt du vil bestille er vores hostede løsning. Da dine domain indstillinger skal ændres hos din udbyder, skal vi bruge din underskrift før det kan lade sig gøre. Du er velkommen til at scanne skidtet ind med din underskrift på og maile det til os. Du kan også sende det som brev hvis det er nemmere.
Det kan ikke rigtig gøre på anden måde, men er du sikker på at det er det produkt du vil have?

Dbh Martin
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 10:16
Ha ha. Ja jeg har ikke så meget forstand på alt det med servere osv. så det er åbenbart det forkerte produkt jeg har forsøgt at bestille ;-) Jeg fulgte såmænd bare et link fra Martins gamle indlæg om spamfighter med Aminorabat.

Jeg kunne såmænd heller ikke forstå hvis det skulle være nødvendigt med fax. Så skulle Spamfighter sikkert have 10-20 mand til at gennegå faxerne hver dag :-)

David, selvfølgelig kunne jeg kontakte spamfighters support, men nu havde jeg fulgt et link fra Amino, så syntes at det var mere spændende med en lille debat her.

Tilmeldt 29. Sep 05
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:49
 Hej Martin

Jeg  har modtaget en mail fra dig ang.noget med min udbyder og en underskrift,som jeg kan maile tilbage.

Jeg ved ikke hvad sagen drejer sig om,så må du godt give mig en forklaring,på denne mail.

Jeg har ikke været her i firmaet et par dage (indkøb)til produktion, så der må være nogen her som har luret min adgangskode,så den skal skiftes.

Jeg har også nogle spørgsmål til dig ang.markesføring;men jeg har ikke tid til det lige nu,da jeg har en maskine der er  stoppet,så jeg må se at få den igang først.

Med venlig hilsen

Tamara´s Systue

V/Jens Jørgen Rasmussen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)