Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der interesse for kontorfællesskab i Randers nordby

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Indlæg ialt: 90
Fra  --- Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej alle

Jeg overvejer p.t. at købe et par erhvervslejligheder (i øjeblikket er der butik og lager) med henblik på at oprette et mindre kontorfællesskab for selvstændige iværksættere. Min plan er at lave en række skrivebordspladser hvor der er adgang til diverse fællesfaciliteter, så som kopimaskine fax internet, telefon mm. derudover indrettes der et lille køkken, et wc, samt bademulighed.

Jeg stiller følgende til rådighed.
kontorborde, stole, reoler, arkivskabe, telefoner, internet, skærm, tastatur, mus, kopimaskine, fax, printer, scanner og et stort veludrustet mødelokale, med plads til ca. 10-15 personer. Det eneste du skal komme med er din egen computer.
Mødelokalet bliver indrettet med stort skrivebord og en række stole, samt et whiteboard og en projektor til præsentationer, Derudover vil jeg opstille en kaffemaskine og et mindre køleskab. Det vil selvfølgelig blive smagsfuldt indrettet. så du præsenterer dig godt for kunderne.

Du slipper for at skulle tænke på regninger til el,vand, alarm, forsikring, telefon/internet mm. da dette alt sammen vil være med i prisen.
Det vil som sagt blive et mindre fællesskab da grundarealet ikke tillader en hel masse pladser. Jeg vil umiddelbart tro at der kan laves 12-14 gode store arbejdspladser, og der vil samtidig være plads til at man kan bevæge sig.

Placeringen i randers nordby giver nem adgang til motorvejsnettet, samt randers midtby. Derudover er århus hadsund hobro og viborg alle indenfor 30-45 minutters kørsel derfra.

Hvis der er nogen der allerede nu er interesserede i at være en del af dette fællesskab vil jeg meget gerne høre fra jer. Prislejet havde jeg forestillet mig ville ligge på omkring 1500-1800 kr pr. md. for en arbejdsplads og adgang til alle fællesfaciliteterne. Såfremt der er nok interesserede vil jeg kunne have det klart til indflytning i løbet af en til to måneder.

Med venlig hilsen
Henrik Poulsen

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Indlæg ialt: 120
Skrevet kl. 03:05
Hej Henrik

Det er ikke for at tage modet fra dig men dete findes i Randers, det ligger godt nok ude ved stor centret.

Jeg var engang intereseret i at leje mig ind der, men da der ikke var mindre lagerplads for vare har jeg

slaaet det ud af hovedet da det er vigtig for mig at have de vare jeg saelger ved computeren saa jeg kan pakke

de vare som saelges, jeg saelger det meste paa nettet.

Da jeg selv bor i nordbyen vil det have interesse for mig hvis jeg kan have et lille lager i forbindelse med kontoret.

Er det paa kassernen du har fundet lokalet ??.

Mvh. Jan

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 07:48
Dato: 09-08-2006 03:04:32 Forfatter: Jan Sørensen
Det er ikke for at tage modet fra dig men dete findes i Randers, det ligger godt nok ude ved stor centret.

Der er sikkert plads til flere

Jeg har kontor i et kontorfællesskab i Hadsund ca. 30 km nord for Randers, og her er der virkelig vækst i kontorfællesskaber. Der er pt. to, og der er to mere på vej, så det er helt sikkert noget der er et stigende behov for.

Jeg startede selv med at leje et skrivebord, og efter et halvt års tid flyttede jeg så til mit eget kontor i samme bygning. Men jeg var glad for at kunne leje et skrivebord i starten, da jeg havde kort opsigelsesfrist, og begrænsede omkostninger. Hvis ikke firmaet kunne løbe rundt, kunne jeg også komme ud af det igen uden alt for store økonomiske konsekvenser.

Jeg hentede iøvrigt mine første, og min nuværende største, kunder mens jeg lejede skrivebordet. Alle folk som tilfældigt kom forbi fordi de havde et andet ærinde i huset. De ordre var ikke kommet hvis jeg havde sat derhjemme og arbejdet.

mvh Carsten
Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Fra  --- Skrevet kl. 07:53
Hej Jan
Bare rolig jeg har stadig mod på ideen :) Der er jo muligvis nogle der hellere vil sidde i stille lokaler i nordbyen :-)

Nej det er ikke på kassernen det er en gammel butik i området ved nørre boulevard. der er dog kun 155 kvm så jeg er bange for at der ikke er den store mulighed for at have lager tilknyttet. Jeg vil i bedste fald kunne tilbyde dig et lille lokale på ca. 6 kvm til lager

Alternativt vil jeg kunne indrette med lidt færre kontorpladser så du får et helt lokale med egen indgang på ca. 14 kvm.

Begge løsninger vil dog koste dig lidt mere end 1500 kr :-) da jeg jo tager plads fra andre arbejdspladser

Mvh
Henrik Poulsen

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Skrevet kl. 10:05
Hej Henrik

Jeg skal heller ikke bruge 10 - 20 meter , det som kunne friste mig var lidt plads til de vare som man evt. havde paa auktion over nettet, ca. 1 - 2 m2 det er kun smaating jeg saelger, som haarspaender , pc mus, hovedtelefoner, smykker, mobil sucks, knive, ure og andre smaating som jeg importere.

Mvh. Jan

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Fra  --- Skrevet kl. 13:18
Hej Jan

Det kan nok godt lade sig gøre med et par m2 lagerplads

Mvh

Henrik Poulsen

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Jul 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 20:56
Hej Henrik,

Konkurrence er altid godt - så bare klø på med din idé. Hvis du vil vide lidt mere om den er findes nede i Mediehuset, så er der info her: http://www.upr.dk/.

I min søgen efter det, så løb jeg også over dette link: http://www.reu.dk/default.asp?page_id=22 det er Randers Erhvervs og Udviklingsråd der har postet det, og handler om netop den gamle kasserne. Hvis du vil vide mere er jeg sikker på at Bent dernede kan give dig mere information, han er smadder rar og ved en masse om hvad der foregår i området...

Håber du har mere at forholde dig til!

Vh. Morten

www.PresCitronen.dk - Kioskudbringning lige til døren indenfor 45 minutter.

Projektleder hos webbureauet Siege

Fra Randers
Tilmeldt 27. Jun 06
Skrevet kl. 03:33
Hej Henrik.

Jeg sender lige siden til damateck huset her saa kan du se lidt af hvad de laver http://www.damatech.dk/huset.asp

Det er ogsaa et af de vikarfirmaer jeg selv arbejder for.

Mvh.Jan

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Jun 06
Fra  --- Skrevet kl. 09:06
Hej Morten.

Du har ret det er altid godt med lidt konkurrence. Jeg skal nok kunne lave nogle lækre lokaler. Og forhåbentlig sætte en god husleje så jeg ikke skræmmer folk væk.

Der kommer dog til at ske nogle ændringer. Jeg vil stille følgende til rådighed.
Kontorbord (muligvis hæve/sænke), stole, reoler, arkivskuffer/arkivskabe, internet, fax, kopimaskine, vand, varme, el, mødelokale, projektor, køkken, wc, og sikkert et par småting jeg glemmer.

Forsikring, telefon, print, og eventuel telefonpasning skal ske for egen regning. Men her vil jeg kunne være behjælpelig med at finde løsninger.

Mine umiddelbare priser vil ligge på 1100 kr. pr. mdr. for en alm kontorplads, og 1400-1500 kr. pr. mdr. for en plads i forretningslokalet.
Hvilket jeg føler er en meget rimelig pris for ydelsen.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 11:36
Fik du forresten gang i det fælleskontor? For så kunne jeg godt tænke mig at se det og høre lidt om de endelige priser?
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)