Hej Amino'er Min partner og jeg, har snart lagt sidste hånd på vores nye online karrieremagasin. Vi var også i banken, som syntes at det vi havde gang i var en rigtig god ide, men pga krisen turde de ikke smide den etableringskapital vi skulle bruge, da de kun satser på "krisesikre ting" fik vi af vide. Derfor søger vi nu andre veje. Vi skal bruge 200.000 kr til at få startet hele projektet op. Alt er klart, forretningsplan, driftebudget, etableringsbudget, skribenter, grafiker, indhold, interviews med kendisser osv osv. Så hvis du er blevet interesseret kan jeg selvfølgelig sende alt relevant information. Ser meget frem til at høre fra interesserede. Det skal lige siges at der er forskellige muligheder for at starte projektet op, hvor af den ene kunne være at vi beholdt vores fuldtidsjobs ved siden af i starten, for at sikre et cashflow der hedder - indtægter før udgifter (samt vi er uafhængige af løn fra virksomheden)
Dbh Martin Holmblad karrieredrøm.dk |
Hej Martin,
Jeg spørger muligvis dumt her - men hvad dælen skal I bruge så mange penge til -?
/DBH,
Chris.