Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt online karrieremagasin søger investor

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Indlæg ialt: 63
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Min partner og jeg, har snart lagt sidste hånd på vores nye online karrieremagasin. Vi var også i banken, som syntes at det vi havde gang i var en rigtig god ide, men pga krisen turde de ikke smide den etableringskapital vi skulle bruge, da de kun satser på "krisesikre ting" fik vi af vide. Derfor søger vi nu andre veje.

Vi skal bruge 200.000 kr til at få startet hele projektet op. Alt er klart, forretningsplan, driftebudget, etableringsbudget, skribenter, grafiker, indhold, interviews med kendisser osv osv.

Så hvis du er blevet interesseret kan jeg selvfølgelig sende alt relevant information.
Hvis ikke du selv er i stand til at hjælpe, kender du måske en der er, og så må du meget gerne formidle dette videre til vedkommende.

Ser meget frem til at høre fra interesserede.

Det skal lige siges at der er forskellige muligheder for at starte projektet op, hvor af den ene kunne være at vi beholdt vores fuldtidsjobs ved siden af i starten, for at sikre et cashflow der hedder - indtægter før udgifter (samt vi er uafhængige af løn fra virksomheden)

Dbh

Martin Holmblad
Medejer af Karrieredrøm

karrieredrøm.dk

Fra 90292 Los Angeles
Tilmeldt 24. Jan 09
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:16

Hej Martin,

Jeg spørger muligvis dumt her - men hvad dælen skal I bruge så mange penge til -?

/DBH,

Chris.

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 19:49

CM.Cooper:

Hej Martin,

Jeg spørger muligvis dumt her - men hvad dælen skal I bruge så mange penge til -?

/DBH,

Chris.

Grunden til vi skal bruge 200.000 er fordi det er en hel virksomhed der skal bygges op omkring magasinet, så det blir så meget mere end "bare" et online magasin. Men alle detaljer vil jeg selvfølgelig sende til en evt. interesseret investor.

Dbh
Martin
Karrieredrøm

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

CM.Cooper:

Jeg synes det lyder billigt  for sådan en opstart. Det er normalt omkostningstungt at løbe sådan et projekt igang. Jeg håber det lykkes for jer. Der er brugt megen tid har jeg bemærket!

Henrik

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 21:30

Klovn:

CM.Cooper:

Jeg synes det lyder billigt  for sådan en opstart. Det er normalt omkostningstungt at løbe sådan et projekt igang. Jeg håber det lykkes for jer. Der er brugt megen tid har jeg bemærket!

Henrik

Jeg vil også umiddelbart mene at 200K er peanuts, for at starte en hel virksomhed op. Indtil videre er der gået ca. 1,5 år med at få finpudset forretningsplanen helt, og de første 100K er ofret på det. Så jeg vil mene det skulle være i et leje hvor der forhåbentlig er nogen der vil være med.

Martin

Fra Herlufmagle
Tilmeldt 10. Nov 06
Indlæg ialt: 3019
Fra  CFO Solutions ApS Skrevet kl. 12:32

Hej Martin,

Indtil nu har du kun beskrevet hvad I mangler, men ikke hvad investor får ud af det. Hvad kan investor forvente i afkast og hvornår?

Jeg er netop ved at lancere Investorkapital.dk som måske kan hjælpe dig med finansiering. Der er dog en række spørgsmål, som skal besvares inden jeg kan vurdere, om dit koncept er interessant eller ikke.

Du skriver, at I allerede har en forretningsplan og et budget klar. Det er godt, for det er et nødvendigt udgangspunkt for en professionel dialog.

Kontakt mig via kontaktformularen på hjemmesiden, hvis du synes det ser interessant ud.

Hilsen Martin

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Feb 09
Fra  Recnopharma Skrevet kl. 20:17

meJensen:

Hej Martin,

Indtil nu har du kun beskrevet hvad I mangler, men ikke hvad investor får ud af det. Hvad kan investor forvente i afkast og hvornår?

Jeg er netop ved at lancere Investorkapital.dk som måske kan hjælpe dig med finansiering. Der er dog en række spørgsmål, som skal besvares inden jeg kan vurdere, om dit koncept er interessant eller ikke.

Du skriver, at I allerede har en forretningsplan og et budget klar. Det er godt, for det er et nødvendigt udgangspunkt for en professionel dialog.

Kontakt mig via kontaktformularen på hjemmesiden, hvis du synes det ser interessant ud.

Hilsen Martin

Hej Martin

Du har ret i at der ikke står noget information som kunne være til gavn for en evt. investor. Den primære grund til dette er at vi i fælleskab finder et passende afkast og laver en intern aftale om præcis hvad investor får ud af det, og hvor hurtigt han kan forvente afkast. Det er for at være så fleksibel som muligt, så vi ikke udelukker nogen på den konto. Forretningsplan er klar. Og der er lavet 2 sæt budgetter, et sæt til hvis min partner og jeg arbejder fuldtid med projektet, og et hvis vi arbejder deltid.

Jeg kigger forbi din hjemmeside, og så må vi håbe vi kan finde ud af noget :o)

Dbh
Martin
Karrieredrøm

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)