Jeg ønsker mig tilbud på design og "fremstilling" af en ny hjemmeside.
Krav:
- Siden skal bestå af 4 sider:
Forside
Kontakt (kontaktformular)
Produktkatalog (denne skal evt. opdeles i 3-5 kategorier)
Der er omkring 50 varenumre i produktkataloget. (et billede + lidt tekst til hvert varenummer)
Jeg vil gerne selv kunne skrive teksterne sætte billederne ind på siden, så hvis det er muligt ønsker jeg "bare" designet af siderne og selve systemet bag.
Jeg har domænenavnene og er egentlig ligeglad hvor det bliver hosted (så længe prisen er fair)
Vi har fået designet et logo, som siden skal designes efter, men vi ikke nogle helt klare billeder af hvordan siden ellers skal se ud.
Vi regner med at den skal være klar til omkring 1/10!
Vi tilbyder en ehandels løsning der dækker alt det du skriver. Derudover får du: - Brugerne kan selv oprette sig. - Brugerkonti med faktura. - Lager styring (du bestemmer selv om der kan sælges hvis der intet lager er) - Flersproget. - Mulighed for PBS samt mange andre betalings former - Beregner automatisk fragt. Ud fra vægt eller pris. - Og meget mere.
Pris for standard butik 300 kr. per måned. Tillægs pris for PBS med alle typer kort 150 per måned. Logo, design og farver kan ændres på timepris. Evt fast pris. Priserne er eks. moms og betales for et år af gangen.
Se f.eks checkus.dk, der er ved at blive sat op (Husk: Design er en meget individuel ting - meget lysserød)
Jeg må hellere præcisere at vi ikke ønsker en e-handelsløsning, men bare et katalog på nettet. Der skal være mulighed for jeg selv kan tilføje eller fjerne varer fra siden på en nem måde.
Vi sælger udelukkende til grossister/forhandlere i Danmark og ønsker derfor kun at vise vores varer frem.
Jeg kan sagtens lave sådan en side til dig. Jeg har arbejdet en del i html og med cms, og vil gerne lave en evt. side til dig i cmsimple - Et rigtig simpelt cms, hvor du nemt kan logge ind og redigere.
Det er ganske simpelt, og med masser af designmuligheder. Der er rimelig simpelt at sætte op, så prisen er lav.
Hvis du er interesseret, så kontakt mig på post(a)mobildiskotek-forza.dk
I butikken kan oprettelsen som bruger og visning af priser fjernes.
Dvs. Du kan oprette dine grosister som brugere, med forskellige rabat satser om du måtte ønske dette. Alle der ikke har et logon kan browse rundt i "butikken" uden at se nogen priser.
Dine grossister derimod vil kunne logge på, se deres specielle priser samt bestille varer.
Du er meget velkommen til at kontakte mig på skifter@bellcom.dk for en snak. Vi har også CMS systemer.
De som har sendt private beskeder til Brian ang. ny hjemmeside, må også gerne sende priser til mig.. Er der forresten nogen, som kender en supergod template til ejendomsmæglere!?