Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vigtigt - Amino var nede

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

RAID er en god ting i sådan en situation....
  ....skriver ham som for kort tid siden selv oplevede at RAID ikke hjælper en dyt, hvis det er selv RAID-controlleren som står af Geeked.

/Jesper

Tilmeldt 9. Oct 07
Indlæg ialt: 95
Fra  InnoCore ApS Skrevet kl. 22:40

Det er jo super med hurtig udmelding men...

jeg må da sige jeg er overrasket over at man  frem til dato har kørt med et setup på 2 diske og med risiko for nedetid hvis den ene disk ryger.

jeg mindes at du har nævnt at amino.dk brødføder 4 fuldtids stillinger og et groft gæt er at det er en indtægt på 1,5 mill+ pr år så er det godt nok et fesent setup når man går ned på en disk.

/Lars

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

larsuth:

Det er jo super med hurtig udmelding men...

jeg må da sige jeg er overrasket over at man  frem til dato har kørt med et setup på 2 diske og med risiko for nedetid hvis den ene disk ryger.

jeg mindes at du har nævnt at amino.dk brødføder 4 fuldtids stillinger og et groft gæt er at det er en indtægt på 1,5 mill+ pr år så er det godt nok et fesent setup når man går ned på en disk.

/Lars

Hej Lars

Du har helt ret, Amino kører på bar røv og gulvsand.
Vi er en lille virksomhed, som så mange andre og skal prioritere hver en krone og hvert minut.
Og efterhånden som indtægterner vokser, så udbedrer vi de ting som er mest kritisk.
Så du har helt ret, vi er pretty god damn "Fesne".

Dbh Martin

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6570
Fra  TextReactor Skrevet kl. 23:00

Jesper Norbøll:

RAID er en god ting i sådan en situation....
  ....skriver ham som for kort tid siden selv oplevede at RAID ikke hjælper en dyt, hvis det er selv RAID-controlleren som står af Geeked.

/Jesper

Har du ikke RAID på RAID controlleren? ;)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)