|
Kære venner Dbh Martin |
Og tak til Claus fra Amino der straks gik igang med at fejlfinde og tak til Sune fra Activewebs, der med det samme rykkede ud.
Perfekt gutter!
Dbh Martin
Debat
|
Kære venner Dbh Martin |
|
Og tak til Claus fra Amino der straks gik igang med at fejlfinde og tak til Sune fra Activewebs, der med det samme rykkede ud. |
|
Hej Martin jeg lagde godt mærke til at siden var nede da jeg forsøgte at tilgå den tidligere i aften. Hvad er det dog for en flabet Disk? |
Ja det er groft, men nu laver vi et ekstra setup, så vi hurtigere kan komme igang hvis det sker igen. |
|
Glimrende, blev helt nervøs :)
Great |
|
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn
TV2 News vil passe mig fint |
Jamen hvis det er en mulighed, er jeg åben overfor den. |
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Find mig på LinkedIn
Du kan jo tilføje aminos twitter feed til din rss læser: http://twitter.com/statuses/user_timeline/20682868.rss :D |
|
Amino Twitter feed er straks tilføjet til RSS-kilder i min Outlook. Tak for tippet |
Find mig på LinkedIn