Hvor pokker kan du finde en ekspert i SEO, der er det af gavn og ikke kun af navn, som kan købes for de priser? Og som kan lave "massiv linkbuilding og onsite optimering" i 6 måneder for 6.600 kr.? Du skriver, I sætter den indsats i værk, der er nødvendig for at forbedre placeringerne. Så for 1.100 kr. månedligt i 6 måneder kan man rykke fra plads 82 til plads 80 f.eks.? Jeg er ikke ude efter at skyde jeres projekt i sænk, men SEO er en 360 graders sag, der bare UMULIGT kan puttes ind i en fast pris uanset opgave. Det er urealistisk, synd for mindst 50% af dem, der køber det og - i sidste ende - umuligt for jer. Det svarer jo til, at et byggefirma bygger huse for folk til præcist 2 millioner kroner - uanset om det er et palads eller en hytte, de skal have. Jeg håber, du kan bruge det til noget - og jeg håber, din ekspert kan fortælle dig, at dine planer ikke er mulige (hvis kunderne skal kunne bruge det til noget).
|
Jeg lod mig bla. inspirere af denne hjemmeside fra en anden der florere her på amino.dk og har set andre der også tilbyder SEO på denne måde. http://www.top-seo.dk/