Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook integration på website - forslag???

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 15:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg driver bl.a. et motionscenter, hvortil jeg gerne vil have lavet lavet et nyt (Joomla) web-site. Jeg kunne godt tænke mig en eller anden form for Facebook-integration og ved at der er en masse eksperter herinde, som måske har nogle gode forslag til hvordan man kan integrere Facebook på sin hjemmeside. Jeg synes at idéen fra Mikael Lemberg´s www.faceblogger.dk er ganske god, hvis jeg får lavet en slags nyhedsblog, lidt ala det Mikael har lavet på faceblogger. Her kan jeg så skrive om vores nyheder og arrangementer og så kan kunder og andre interesserede kommentere herpå via deres Facebook-login. Giver det mening?

Det kunne også  være rart om man kunne nøjes med at skrive nyheder og arrangementer ét sted, i stedet for som nu, at jeg både skal skrive dem i Facebook og på hjemmesiden. Kan dog forstå at det ikke pt lader sig gøre at ”kopiere” de statements over på hjemmesiden, som man skriver på Facebook fordi Facebook mangler denne RSS-funktion? Øv!

Har I andre idé´er til en blæret Facebook integration på mit nye site?

Fra Københaven
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 16:06

Hej Jørgen,

Du skal have fat i det som hedder Facebook Connect (som også er det samme du finder hos DR og Ekstra Bladet).

Ifht rss feed fra din status kan du gå ind på: http://www.facebook.com/notifications.php

Vælge "Dine notifikationer"

Ændre i "notifications" i URL'en til "status"

Så skulle du have feedet til dine status updates.

Med venlig hilsen
Daniel

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 19:18

Daniel Bæk:

Hej Jørgen,

Du skal have fat i det som hedder Facebook Connect (som også er det samme du finder hos DR og Ekstra Bladet).

Ifht rss feed fra din status kan du gå ind på: http://www.facebook.com/notifications.php

Vælge "Dine notifikationer"

Ændre i "notifications" i URL'en til "status"

Så skulle du have feedet til dine status updates.

Med venlig hilsen
Daniel

Hej Daniel
Mange tak for dit svar! Nu er det bare ikke mine private notificationer, som jeg vil dele til mit site. Det er de notificationer/updates som skrives på samme motionscenters gruppe på Facebook. Mine private updates, vil jeg helst ikke have blandet sammen med mit firma Smile

Dbh
Jørgen

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 20:10

Er der andre der har gode forslag?? Huh?

Fra Chiang Mai. Thailand
Tilmeldt 11. Jul 06
Indlæg ialt: 801
Fra  DennisKjaergaard.com Skrevet kl. 22:04

Hej Jørgen og velkommen hjem igen Smile

Nu det er joomla, tror jeg at redweb vil kunne hjælpe dig. Hvis du ikke finder hjælp, skal jeg nok høre om en af vores programmører ikke kan hjælpe dig.

Fra København
Tilmeldt 19. Mar 09
Indlæg ialt: 69
Skrevet kl. 22:14

Hej Jørgen

Hvis du ønsker det samme som faceblogger, så er det som Daniel siger, Facebok Connect (http://developers.facebook.com/connect.php) du skal have gang i.

Hvad angår event og den videre facebook integration, så jeg har ikke fundet en løsning endnu. Jeg ved en af mine programmør-venner ser på sagen, men han arbejder vist stadig på det:) Er der andre, der har fundet en løsning?

vh simon

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 22:46

@Dennis: Tak for det! Jeg har allerede taget kontakt til Ronni fra Redweb, men ville alligevel lige høre andre eksperter herinde om de så nogle nye spændende muligheder i en sådan integration Smile

@Simon: Okay, tak! Lad os endelig høre hvis I finder frem til noget brugbart Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 10. May 06
Indlæg ialt: 687
Fra  BreakBuddy Skrevet kl. 13:08
Fra Thisted
Tilmeldt 27. Nov 08
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:04

Hej jørgen,

Jeg har selv lavet lidt facebook integration på min joomla side www,dansk-hypnose.net/gratis/

Jeg har brugt JFBconnect, hvor du bl.a. can få et invite modul, så brugere kan invitere fb venner direkte fra siden. Jeg har haft lidt knas med at få det til at oprette brugere, men har fået det til at virke nogelunde. Der er også et comment modul, så brugere kan kommentere på artikler/indlæg. Jeg synes det er ret genialt, for når en bruger kommenterer et indlæg får du gratis reklame fordi du lander på brugerens fb-væg.

held og lykke med projektet

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 13:41

Tak for alle de gode svar og links etc. Jeg har nu givet opgaven videre til Ronni fra Redweb, så nu må vi se hvad han kan få bikset sammen til mig. Måske bliver det DK´s første hjemmeside i fitness-verdenen, med så omfattende social integration Cool

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)