Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny hjemmeside, nyt navn. Nogen kommentarer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Er der nogen som vil komme med en kritik af www.ivaldi.dk?

Hvis der skulle være nogen som havde lidt mere energi, så modtager vi også gerne kritik på navnet og vores lette konceptomlægning.

På forhånd mange tak for hjælpen.

Mvh Peder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45

Hej Peder

Ja da Smile

Ivaldi – vivaldi – gevaldig er de tanker, jeg får i hovedet af det nye navn. Umiddelbart tænker jeg ikke på it.

Hvad er konceptet? (spørger en, der ikke lige har styr på det tidligere koncept…)

Pæn og enkel side, let at gå til. Ikke umiddelbart en masse kommentarer dertil herfra.

Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 14:07

Tak for kommentaren Big Smile

Tja, det er måske ikke det mest rammende navn. Men om ikke andet så er det bedre en TakeTwo (vi prøver igen eller ander forsøg). Og så har navnet jo også en betydning som vi på en eller anden måde kan relaterer os til (fra nordisk mythologi, historien om Ivaldis sønner)

Konceptet; før havde vi en fantastisk masse forskellige moduler (CRM, Survey, CMS, Webshop, etc.) som vi solgte på licens.
Det er vi nu gået fra og arbejder udelukkende med det som vi er gode til, kundespecifik udvikling. Hvis der så er nogle af de andre systemer som bliver anvendt igen tager vi "kun" konsulent sats for opsætning. Så mere fokus på udvikling og mere prisgennemsigtighed (ingen licenser/kun timer) er vist hvad der er sket.

Mvh Peder

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:14

Jeg må have hørt for lidt efter i timerne, hvad angår nordisk mytologi! hehe. Ivaldi kender jeg ikke …

Det lyder godt og klogt, at I holder jer til det, I er gode til. Der er vel en grund til, at talemåden 'skomager, bliv ved din læst' er opstået. Jeg mener til stadighed, man gør klogest i at gøre det, man er bedst til - og overlade det andet til andre.

Held og lykke med det!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)