Tja, det er måske ikke det mest rammende navn. Men om ikke andet så er det bedre en TakeTwo (vi prøver igen eller ander forsøg). Og så har navnet jo også en betydning som vi på en eller anden måde kan relaterer os til (fra nordisk mythologi, historien om Ivaldis sønner)
Konceptet; før havde vi en fantastisk masse forskellige moduler (CRM, Survey, CMS, Webshop, etc.) som vi solgte på licens. Det er vi nu gået fra og arbejder udelukkende med det som vi er gode til, kundespecifik udvikling. Hvis der så er nogle af de andre systemer som bliver anvendt igen tager vi "kun" konsulent sats for opsætning. Så mere fokus på udvikling og mere prisgennemsigtighed (ingen licenser/kun timer) er vist hvad der er sket.
Jeg må have hørt for lidt efter i timerne, hvad angår nordisk mytologi! hehe. Ivaldi kender jeg ikke …
Det lyder godt og klogt, at I holder jer til det, I er gode til. Der er vel en grund til, at talemåden 'skomager, bliv ved din læst' er opstået. Jeg mener til stadighed, man gør klogest i at gøre det, man er bedst til - og overlade det andet til andre.