Ja, jeg ved det godt. Der er nogle måneder til endnu, men jeg kunne godt tænke mig at høre jeres input til julen, set fra virksomhedens synspunkt.
Vi gav sidste år en boggave til vores kunder: "Du har rørt ved mit hjerte" af Johannes Møllehave og Gösta Pettersson. Bogen blev udvalgt, fordi vi gerne ville give en gave som havde mere vedvarende værdi for vores kunder og fordi den eftertænksomhed der afspejles i bogen, stemmer godt overens med firmaets profil og placering i Vestjylland. Efterfølgende har vi fået rigtig god respons fra kunderne, hvor bogen ofte er gået på omgang blandt medarbejderne i de enkelte virksomheder. Medarbejderne fik sidste år en julegave med både julegodter og en vase fra Rosendahl eller Menu. Andre steder ved jeg at man lader medarbejderne selv bestemme hvad de ønsker sig i julegave, så man som arbejdsgiver er fri for at tænke kreativt for at finde en egnet gave :) |

Til vores kunder (udvalgte med rimelig omsætning 10-20 stykker) prøver vi på at give noget utraditionelt og sjovt, som gør at de husker os lidt bedre - budgettet er ca 100-150 pr kunde. Temaet er kreativitet, nytænkende mm.Vedlagt er HÅNDSKREVET kort med individuel hilsen. Det er med andre ord ikke den klassiske chokolade, røgede laks, flaske vin, reklamegave mm.
...på medarbejder niveau har vi nu vores første medarbejdere ud over os selv - så derfor er jeg spændt på andre indlæg, om hvad medarbejdere får