Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp, valg af fremtidssikret webshop løsning!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle :D

Jeg har virkelig brug for nogle vejledende & ikke vildledende svar på nedenstående, håber I vil være fantastiske hjælpsomme som altid! :)

Vi er i den (uheldige) situation at vi startede en erotisk webshop på en scannet "platform" for 6 måneder siden (www.sinful.dk).

Salget går rigtig godt & vi kunne sagtens være tilfredse, MEN målet med vores "koncept" er at vokse meget så scannet løsningen er ikke brugbar særligt længe & derfor det store spørgsmål: Hvilken løsning vil I anbefale os?

Vi har set på DanDomains løsning som virker mere fleksibel men er bange for at vi også der vil møde mange begrænsninger? Et meget vigtigt punkt for os er at vi vil have en dynamisk menu som fx den www.Pixmania.com benytter måske i en mere simpel udgave.

Er en dynamisk menu mulig på en DanDomain shop, hvis ja kender I nogen DD shops der har en?

Håber I nyder den dejlige søndag :D

Fra Tommerup St.
Tilmeldt 1. Nov 07
Indlæg ialt: 424
Skrevet kl. 19:41

Har i overvejet Joomla + Virtuemart?

Spørg evt Ronni fra Redweb, han er manden som kan fortælle hvilke ting i kan med det. Jeg har ikke selv haft den store brug for Virtuemart men er glad for Joomla, da det kan udvides.

Held og lykke

Tilmeldt 5. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tonny

Vi er vokset ud af DanDomain shoppen, og er netop gået i gang med et skift til et shopsystem hvor du ikke er låst fast på nogen fronter. Vi har brug for at kunne udvikle os løbende efter behov, uden at blive bremset af udvikling (eller mangel på samme). Vi har undersøgt en del systemer, men faldt dog hundrede procent for dette: Think e-biz For det første kan alt lade sig gøre og vi er ikke bremset som i DanDomain. Shoppen bliver tilpasset til os og har en fantastisk god administrationsdel som vil minimere vores tidsforbrug internt.

Det jeg dog synes har været et af de vigtigste årsager til vores endelige valg, er at Max Riis Christensen, kommer til at fungere som koordinator under hele forløbet. Max har været mange år indenfor E-handel, bla. hos Isabella Smith og Trendybaby samt deltaget en del i arbejdet hos FDIH. Dette har givet en viden som vi nu kommer til at nyde godt af. Både indenfor salg og indenfor usability. Ikke mindst bliver vi hjulpet igennem vores shopskifte - og det er vigtigt - da vi jo ikke kan have en virksomhed som går i stå eller et projekt hvor vi mister styringen undervejs.

Så herfra kan jeg i hvert fald anbefale dig at ringe og tage en snak med Max - og han kan så fortælle dig lidt om systemet og de fordele der er.

Held og lykke med skiftet Smile

Mange hilsener Helle

PS - i øvrigt fungerer DanDomain's sprogmodul ikke rent administrativt - så planlægger du flere sprog og har mange varianter.... skal du lige undersøge det grundigt.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:14

Hej Tonny

I DanDomain har du mange muligheder, men om den lige passer dine ønsker og krav til fremtiden kan jeg på baggrund af dit indlæg ikke lige svare på.

Men jeg vil da klart anbefale dig at benytte dig af en komplet demo version i 30 dage og her kan du lave alle de test på systemet for at få svar på dine spørgsmål.

Vi har lavet rigtig mange specielle tilpasninger til DanDomains webshop system, så systemet passer helt perfekt til den enkelte virksomhed. Så hvis du har nogle flere krav til din kommende løsning, så kan du evt. maile dem til mig på henning@wogw.dk, så kan jeg fortælle dig om DanDomain vil være det perfekte valg eller om der skal laves nogle tilpasninger til webshoppen. Du kan evt. se vores side, hvad vi kan med DanDomain og se nogle udvalgte designs af DanDomain webshop til inspiration Smile

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 10:09

Hej

Vil bare sige wauw hvor er det et flot shop. Ærgeligt at scannet løsningen ikke er brugbar særlig meget længere.

Vh. Louise Berg

Tilmeldt 27. Sep 08
Indlæg ialt: 271
Fra  www.milledille.dk Skrevet kl. 10:11

Åh, troede jeg kunne svare direkte på første indlæg. Det kunne jeg så desværre ikke. Det var sinful.dk, jeg hentydede til. :-)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 15. Nov 08
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 11:00

Hej Louise

Tak :)

Den er jo lidt samme "luftige" stil som jeres flotte site.

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 11:08
Fra Kbh
Tilmeldt 4. Mar 09
Indlæg ialt: 348
Skrevet kl. 11:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tony

har send PM :-)

Mvh

Leo

www.ewebdesign.dk

Fra Vejle
Tilmeldt 20. Mar 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 12:19

Hej Tonny

Jeg kan tilbyde dig en særdeles fleksibel open source løsning til en fornuftig pris.

Her er nogle eksempler på vores referencer: www.lcd.dk, www.laptops.dk, www.jh-biler.dk.

Hvis du er interesseret så send mig mail på sbj@newangle.dk indeholdende en liste over hvilke funktioner du har brug for i din webshop. Så vil jeg gerne gie dig et godt tilbud.

Med venlig hilsen / Best regards

Stefan Bech Jespersen
NewAngle Software
Marbækvej 6
6510 Gram

Tlf. 73 82 00 22
Mob. 21 95 64 01
Mail:
sbj@newangle.dk

www.newangle.dk
www.oscshop.dk
www.spillageret.dk