Går ud fra du bor i Vildbjerg? |
Internet forbindelse savnes
Tag evt et kig her: http://www.sonofon.dk/erhverv/produkter/internet/internet_business/index.shtml FWA burde kunne klare dit problem. |
Hej. Nu mener jeg efter min vilde geo grafiske viden at Vildbjerg ligger ikke langt fra Herning? Herning har et datacenter ( Gullestrupnet.dk ) og de har en trådløs forbindelse fra firmaet butlerNetworks. Det var evt muligt at kontakte dem og høre hvordan det står til med linier. Vi bor 4,5 km fra centralen og de sagde dengang vi fik tdc adsl at linien nok ikke kunne køre over 1mbit. inden den blev opsagt til fordel for en FWA på 6/2mbit nåede vi da de 4mbit.. Så det med længden tror jeg ikke helt på. Mon IT og telestyrelsen ville gå ind på sagen hvis man kontaktede dem, for de skal jo levere ADSL i hele dk så vidt jeg ved. Mvh. Kasper |
Vi ligger ca. 35 km fra Herning af og 9,3 km fra centralen i Vildbjerg. Har de også dækningspligt på ADSL forbindelser? jeg trode kun at det var telefonforbindelser? er det noget du er sikker på? for så er siutuationen jo straks en anden hvis de ikke overholder dette. Hvad koster din FWA forbindelse oprettelse/md? Mvh Allan |
VVS artikler fra www.hedestoker.dk Kvalitet og god service.